Mehiläinen palvelukauppa – hyvinvointia koko henkilöstölle
Mehiläisen terveyden ja hyvinvoinnin palvelukauppa on valtakunnallinen, kaikille yrityksille avoin verkkokauppa, joka auttaa löytämään yrityksen tarpeeseen sopivat työhyvinvointipalvelut helposti. Palvelukauppaan on koottu Mehiläisen ja valikoitujen kumppaneiden työhyvinvointipalveluita yksilöiden, työyhteisöjen, esimiestyön ja johtamisen tueksi.
Palvelukauppa kerää yhteen sähköiseen kanavaan, laadukkaat terveyden- ja hyvinvoinnin palveluita tarjoavat yritykset ja heidän palvelunsa.
Tutustu Mehiläisen palvelukaupan tarjoomaan
Mitä kaupasta voi ostaa?
Kaupan palveluvalikoima on erittäin laaja, yrityksen johdolle suunnatuista konsultti- ja valmennuspalveluista koko henkilöstölle tarjottaviin laajoihin palvelukokonaisuuksiin. Mukana on puhtaasti palvelutuotteita, palvelua ja digitaalisia ratkaisuja yhdistäviä kokonaisuuksia ja pelkästään digitaalisia ratkaisuja sekä erilaisia kartoituksia / mittauksia. Kauppa tarjoaa ratkaisuja myös työympäristön fyysiseen parantamiseen.
Näihin terveyden ja hyvinvoinnin teemoihin löydät ratkaisuja palvelukaupastamme:
- Johtaminen ja esimiestyö
- Työyhteisön hyvinvointi
- Työntekijän hyvinvointi, kuten liikunta, ravinto, uni ja palautuminen
- Kartoitukset, mittaukset ja testit
- Työhyvinvointipäivät
- Ensiapukoulutukset
Miksi ostaa palvelukaupasta?
Kauppa on avoin kanava kaikille palveluita etsiville. Mehiläisen työterveysasiakkaille Mehiläinen tarjoaa kokonaisratkaisun, jonka osana kauppa mahdollistaa kokonaisvaltaisen palvelutarjooman rakentamisen koko henkilöstölle. Kokonaisratkaisu mahdollistaa myös kaupan kautta ostettujen yksittäisten palveluiden sitomisen osaksi mitattavaa ja johdettavaa terveyden ja hyvinvoinnin kokonaisuutta.
Hyvinvoiva ihminen tekee työnsä paremmin!
Lisätietoja palvelukaupasta: Heljä Pyyhtiä helja.pyyhtia@mehilainen.fi