Tidsbokning

Kundtjänstcenter och tidsbokning

Privatkunder: 010 414 0100
Företagshälsovårdskunder: 010 414 0666

Mehiläinens kundtjänstcenter är öppet varje dag dygnet runt.

Experterna på vår kundtjänst hjälper er bland annat i följande frågor:

  • tidsbokningar
  • rådgivning när det gäller receptförnyelser och patientjournaler
  • servicerådgivning och förfrågningar om Mehiläinens tjänsteutbud
  • handledning när det gäller användning av bokning på webben och MinMehiläinen-tjänsten.

På förmiddagarna kan kötiderna vara längre än vid andra tidpunkter.

Telefonväxel 010 414 0112

Telefonväxeln hjälper när du vill kontakta Mehiläinens verksamhetsställen, patientombudsmannen och experter med mottagning. I frågor som gäller tidigare besök kan du utöver växelnumret 010 414 0112 även ringa 020 33 4400.

Så här avbokar du en tid

Om du får förhinder, avboka din tid senast dagen före den avtalade tidpunkten, antingen per telefon eller direkt via tidsbeställningssystemet online med din beställningskod. Du kan avboka din tid per telefon på kundtjänstcentrets nummer 010 414 0100 eller på numret 020 33 4400 med grundpris. Prisuppgifter för samtal

Kundrespons

Skicka respons med den elektroniska blanketten.

Fakturering 020 33 4400

  • I frågor som gäller fakturering av företagshälsovårdstjänster kan du utöver växelnumret 010 414 0112 även ringa 020 33 4400.
  • I frågor som gäller fakturering av kommuntjänster kan du utöver växelnumret 010 414 0112 även ringa 020 33 4400.
  • I frågor som gäller leverantörsreskontra kan du utöver växelnumret 010 414 0112 även ringa 020 33 4400.

Avtalspartnerskap

I frågor som gäller nya avtal kan du ringa växelnumret 010 414 0112.
I frågor som gäller giltiga avtal kan du utöver växelnumret 010 414 0112 även ringa 020 33 4400.

Inspelning av samtal

Vi spelar in samtalen för utbildning av våra anställda inom kundtjänsten och för kvalitetssäkring. Inspelningarna används inte till andra ändamål och utlämnas inte utanför Mehiläinen.