Digitaalinen turvapuhelin on kotioloissa toimiva hälytinlaite. Hälytyspainikkeella saa yhteyden hälytyskeskukseemme napin painalluksella, kuten perinteiselläkin turvapuhelimella. Hälytykseen vastaa terveysalan ammattilainen 24 tuntia vuorokaudessa, mutta halutessaan hälytyksen voi ohjata hälyttämään ensisijaisesti myös omaiselle.

Digitaaliseen turvapuhelimeen voidaan liittää useita lisälaitteita, kuten lisäranneke, ovihälytin tai palohälytin. Hälytinpainike on vesi- ja pölytiivis, eli asiakas voi toimia arjessa mahdollisimman normaaalisti ja huoletta käydä myös suihkussa tai jopa saunassa.

Digitaalisen turvapuhelimen toiminta

Digitaalinen turvahälytin kertoo nopeasti, jos jokin on vialla; tieto hälytyksestä siirtyy digitaalisesti nopeasti ja varmasti verrattuna analogisen yhteyden mahdollisiin ongelmiin. Asiakkaan ei tarvitse itse huolehtia päivityksistä, vaikka kyse onkin digitaalisesta laitteesta. Matkapuhelinverkkojen suhteen se on hyvin toimintavarma, sillä sen toiminta ei ole sidoksissa tiettyyn matkapuhelinverkkoon.

Turvapuhelimesta tai sen lisälaitteista tehty hälytys yhdistyy Kotipalvelu Mehiläisen ympärivuorokautisesti toimivaan hälytyskeskukseen. Hälytyskeskus tunnistaa automaattisesti laitteen ja asiakkaan jolloin avautuu kaksisuuntainen puheyhteys. Hälytykseen vastaavat luotettavat ja ystävälliset päivystäjämme.

Mitä digitaalinen turvapuhelinpalvelu maksaa?

Digitaalisen turvapuhelimen hinta vaihtelee hieman paikkakuntakohtaisesti, mutta se on kuitenkin suunnilleen 50–60 € /kk. Opastus digitaalisen turvapuhelimen käyttöön annetaan aina laitteen toimituksen yhteydessä sekä asiakkaalle jää tiivistetty ohjeistus turvapuhelimen käytöstä.

Kysy lisää ja tilaa turvapuhelin

Jos haluat tietää lisää digitaalisesta turvapuhelimesta ja sen lisälaitteista, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Vastaamme mielellämme kysymyksiin!

Asiakaspalvelu ja tekninen tuki

ma–pe klo 8–15:30, puh. 020 581 3480 / turvapuhelin@mehilainen.fi

Jos olet jo asiakas ja haluat kysyä turvapuhelinpalvelun laskutuksestasi, soita numeroon 020 581 3059 (ti ja to, klo 12–14) tai lähetä meille sähköpostia osoitteeseen turvapuhelin.laskutus@mehilainen.fi.

Turvapuhelimen päivystys asiakkaille, eli hätätilanteissa (24/7), vastaa numerossa: 020 581 3481.

Kannattaa tutustua myös muihin turvapuhelin- ja hälytinratkaisuihimme!

Jaa