Mehiläinen ja LähiTapiola ovat yhdessä kehittäneet ratkaisun työtapaturmien sekä työnantajan ottamien vapaa-ajantapaturmien ilmoittamiseen. Uusi ratkaisu yhdistää tapaturman hoitoketjun ja yrityksen tekemän vahinkoilmoituksen yhdeksi saumattomaksi kokonaisuudeksi.
Työntekijä voi hakeutua lähimpään Mehiläiseen heti vahingon satuttua ja ilmoittaa vahingosta OmaMehiläinen-sovelluksella tai yhdessä Mehiläisen vastaanottohenkilökunnan kanssa. Kaikki työntekijän ja vakuutuksenottajan perustiedot alustuvat vahinkoilmoitukselle - työntekijä täyttää vain vahinkoa koskevat tiedot. Työntekijän hoito aloitetaan välittömästi ja vahingon perustiedot lähetetään työntekijän esihenkilölle sähköisesti. Esihenkilön hyväksynnän jälkeen vahinkoilmoitus lähetetään LähiTapiolaan.