Tiimiesihenkilö henkilökohtaisen avun palveluun
Meitä mehiläisiä on jo yli 40 000 eikä kahta samanlaista. Yksi asia kuitenkin yhdistää meitä kaikkia - meillä on elämä tehtävänä. Jos tunnet samoin, tule meille töihin!
Haemme nyt joukkoomme tiimiesihenkilöä henkilökohtaisen avun tiimiimme Rovaniemen tai Oulun toimistolle.
Mitä työ pitää sisällään?
Tehtävässäsi vastaat Mehiläisen koti- ja hoitajapalveluiden henkilökohtaisen avun asiakkuuksista sekä avustustiimin johtamisesta yhdessä esihenkilösi ja kollegoidesi avulla.
Olet aktiivinen osa niin uusien asiakkaiden hankinnassa kuin olemassa olevien asiakkuuksien palvelun laadun kehittämisessä. Tehtäviisi kuuluvat aktiivinen asiakashankinta, toimintaprosessien varmistaminen sekä jalkauttaminen, palvelun kehittäminen, aktiivinen yhteydenpito tilaajatahoihin, tiimisi avustajien rekrytointi sekä laadukas esihenkilötyö.
Mitä työssä menestymiseen tarvitaan?
Tässä työssä tarvitset ennen kaikkea rohkeaa asennetta ja paineensietokykyä nopeasti muuttuvassa toimiympäristössä. Vaikka odotamme sinun pystyvän toimimaan itsenäisesti, olemme kutenkin tiimi ja tuemme toinen toisiamme. Juhlimme myös onnistumisia yhdessä!
Toivottavasti olet hyvä priorisoimaan työtehtäviäsi, koska ajoittain nopeastikin muuttuvat työtilanteet saattavat muuten täyttää työpöytääsi. Toivomme, että osaat organisoida, hallita muutosta ja loistat erinomaisilla sosiaalisilla taidoillasi.
Meillä onnistut, kun pystyt luomaan ympärillesi positiivista ilmapiiriä tiukoissakin tilanteissa.
Tehtävän hoitamisen välttämättömiä edellytyksiä ovat kokemus ja osaaminen Kotipalvelu Mehiläisen käytössä olevista järjestelmistä (Oma työ, Workday, Dynamics 365), kokemus kotiin vietävistä palveluista (mukaan lukien henkilökohtainen apu), aiempi esihenkilökokemus sekä mahdollisuus työskennellä Rovaniemen tai Oulun toimistoillamme.
Eduksi katsotaan sosiaali- ja terveysalan tai muun soveltuvan alan korkeakoulututkinto, aikaisempi kokemus myynti- ja rekrytointityöstä sekä mahdollisuus aloittaa työt toukokuun 2025 alkupuolella.
Sinulle tarjoamme:
Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen työtehtävän sekä osaavan ja innokkaan tiimin työsi tueksi. Tehtävässä aloittaessasi pääset mukaan laadukkaaseen perehdytysohjelmaan ja saat nimetyn kollegan mentoriksesi. Kehitämme jatkuvasti toimintaamme ja henkilöstöämme heidän mielipiteitään kuunnellen. Ketterän mallin ja matalan hierarkian avulla työntekijöiden kehitysideat voidaan ottaa kokeiluun nopeallakin aikataululla. Mehiläisessä pääset kasvamaan raudanlujaksi ammattilaiseksi.
Mehiläinen haluaa pitää huolta henkilöstönsä hyvinvoinnista ja olla yksi Suomen houkuttelevimmasta työnantajista. Yksi osa henkilöstön huomioimista on erilaisten etujen tarjoaminen. Mehiläinen tarjoaa henkilöstölleen monipuolisia etuja muun muassa terveyteen, liikuntaan ja hyvinvointiin sekä matkustamiseen liittyen sekä alennuksia yhteistyökumppaneidensa palveluista.
Työaika on pääsääntöisesti arkena klo 8–16. Tiimiesihenkilöt työskentelevät hybridimallimme mukaisesti osan viikosta toimistoillamme ja halutessaan osan viikosta etänä.
Työsuhde on vakituinen. Lähtöpalkka tehtävässä on 2900e/kk. Lisäksi tehtävässä maksetaan tulospalkkiota vuosittain vahvistettavan tulospalkkio-ohjelman mukaisesti.
Mitä on Mehiläisen koti- ja hoitajapalvelut?
Mehiläisen koti- ja hoitajapalvelut on useiden kuntien ja yritysten yhteistyökumppani, tarjoten näille monipuolisesti niin henkilöstöalan, vammaispalveluiden kuin kotihoidon ja kotihoidon tukipalveluiden ratkaisuja alati muuttuvalla sosiaali- ja terveyspalveluiden sektorilla.
Liiketoimintamme on vahvassa kasvussa ja toimistoissamme työskentelee iso moniammatillinen tiimi. Mehiläisen koti- ja hoitajapalveluiden tarjoamien palveluiden toiminta-ajatuksena on tuottaa laadukkaita asiakaslähtöisiä palveluita asiakkaan yksilöllisyys huomioon ottaen. Asetamme työllemme aina korkeat laatukriteerit ja haluamme seistä tämän lupauksen takana jatkossakin.
Lisätietoa meistä löydät osoitteesta: https://www.mehilainen.fi/kotipalvelu-mehilainen
Jos kiinnostuit tästä tehtävästä laita hakemus viimeistään 16.5.2025 mennessä. Suosittelemme kuitenkin jättämään hakemuksen mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut jo ennen hakuajan päättymistä!
Lisätietoja tehtävästä antaa:
Palvelupäällikkö,
Tiina Arola