Tavoitat asiakaspalvelumme myös WhatsAppissa ja somekanavissamme

Voit olla yhteydessä asiakaspalvelumme terveydenhuollon ammattilaisiin myös WhatsAppin tai Facebookin ja Twitterin kautta! Päivystämme somessa joka päivä klo 8-16.

Palvelumme sosiaalisessa mediassa on ohjausta ja neuvontaa antavaa.

Voimme esimerkiksi:

  • Auttaa sopivan palvelun löytämisessä.
  • Neuvoa mistä kyseisen ajan voi varata.
  • Ohjata OmaMehiläisen ja Digiklinikan käytössä.

Somessa ja WhatsAppissa emme voi käsitellä henkilö- tai käyntitietoja tai tehdä hoidontarpeenarviointia.

Huomoithan myös, että WhatsApp-numero 040 574 0851 on tarkoitettu vain WhatsApp-keskusteluihin. Puhelimitse tavoitat asiakaspalvelumme tuttuun tapaan numerosta 010 414 00.

Tutustuhan myös Facebookin, Twitterin ja WhatsAppin käyttöehtoihin.