Tavoitat asiakaspalvelumme myös WhatsAppissa ja somekanavissamme
Voit olla yhteydessä asiakaspalvelumme terveydenhuollon ammattilaisiin myös WhatsAppin tai Facebookin ja Twitterin kautta! Päivystämme somessa joka päivä klo 8-16.
Palvelumme sosiaalisessa mediassa on ohjausta ja neuvontaa antavaa.
Voimme esimerkiksi:
- Auttaa sopivan palvelun löytämisessä.
- Neuvoa mistä kyseisen ajan voi varata.
- Ohjata OmaMehiläisen ja Digiklinikan käytössä.
Somessa ja WhatsAppissa emme voi käsitellä henkilö- tai käyntitietoja tai tehdä hoidontarpeenarviointia.
Huomoithan myös, että WhatsApp-numero 040 574 0851 on tarkoitettu vain WhatsApp-keskusteluihin. Puhelimitse tavoitat asiakaspalvelumme tuttuun tapaan numerosta 010 414 00 (0,084 €/min).
Tutustuhan myös Facebookin , Twitterin ja WhatsAppin käyttöehtoihin.