Mehiläinen turvapuhelin

Turvapuhelinpalvelu tuo avun lähelle äkillisissä tilanteissa kaikkina vuorokauden aikoina. Haluamme Kotipalvelu Mehiläisessä turvata asiakkaillemme itsenäisen asumisen ja turvallisen hyvinvoinnin omassa kodissa mahdollisimman pitkään ja siten, että asiakas tietää avun olevan aina helposti saatavilla vuorokauden ajasta riippumatta.

Kenelle turvapuhelinpalvelu on tarkoitettu?

Palvelumme on tarkoitettu kenelle tahansa, joka tarvitsee tukea itsenäiseen asumiseen. Kotipalvelu Mehiläisen asiakkaista löytyy ikääntyviä, sairaalasta kotiin palaavia eri ikäisiä asiakkaita, vammaisia ja muita henkilöitä, jotka kaipaavat lisätukea turvalliseen asumiseen. Toimitamme turvapuhelin- ja hälytinratkaisuja asiakkaiden koteihin noin 110 Suomen kuntaan jo yli 17 vuoden kokemuksella.

Osa palveluista on tarkoitettu vain asiakkaan kotiin ja osa toimii mukana arjessa myös kodin ulkopuolella. 

Erilaiset turvapuhelinpalvelut:

Turvapuhelinpalvelujen vertailu >>

Kysy lisää kotiin tarjottavista turvapuhelin- ja hälytinpalveluista

Jos haluat lisää tietoa kotiin tarjottavista turvapuhelinpalveluista, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Asiakaspalvelu ja tekninen tuki

ma–pe klo 8–15:30, puh. 020 581 3480 / turvapuhelin@mehilainen.fi

Jos olet jo asiakas ja haluat kysyä turvapuhelinpalvelun laskutuksestasi, soita numeroon 020 581 3059 (ti ja to, klo 12–14) tai lähetä meille sähköpostia osoitteeseen turvapuhelin.laskutus@mehilainen.fi.

Turvapuhelimen päivystys asiakkaille, eli hätätilanteissa (24/7), vastaa numerossa: 020 581 3481.

Tutustu myös muihin Kotipalvelu Mehiläisen kotiin tarjottaviin palveluihin!

Jaa