
Henkilökohtainen avustaja
Kotipalvelu Mehiläisen tehtävänä on itsenäisen elämän tukeminen. Kotipalvelu Mehiläisellä on lähes 10 vuoden kokemus henkilökohtaisen avun palvelun tuottamisesta. Palvelun keskiössä on aina asiakas.
Videolla Viljami kertoo henkilökohtaisen avustajan työstään Mehiläisessä.
Tuotamme henkilökohtaista apua:
- ostopalveluna
- palvelusetelillä
- työnantajamallin sijaistarpeeseen
- yksityisasiakkaille
Kotipalvelu Mehiläisessä asiakkaidemme tyytyväisyys henkilökohtaisen avun palveluun ja sen laatuun on meille ensiarvoisen tärkeää. Asiakastyytyväisyystutkimuksen perusteella asiakkaamme ovat erittäin tyytyväisiä tarjoamaamme henkilökohtaisen avun palveluun ja 95 % pitää avustajamme antamaa palvelua laadukkaana, ystävällisenä ja luotettavana. Asiakkaistamme 9/10 suosittelee palveluamme ystävälleen tai läheiselleen.
JÄTÄ YHTEYDENOTTOPYYNTÖ OTA YHTEYTTÄ PUHELIMITSE (0,0835 €/puhelu + 0,1669 €/min)
Mitä henkilökohtainen apu on?
Henkilökohtainen apu voi tarkoittaa esimerkiksi avustamista päivittäisissä toiminnoissa, kuten
- opiskelussa
- työnteossa
- pukeutumisessa
- peseytymisessä
- tai vaate- ja ruokahuollossa.
Tukea saa myös liikunnan harrastamiseen, kodinhoitoon tai esimerkiksi ystävien tapaamiseen.
Vaikka henkilökohtainen apu ei pääsääntöisesti ole hoito- tai hoivatyötä, henkilökohtainen avustaja huolehtii tarpeen vaatiessa myös pienistä itsehoidollisista tehtävistä.
Tarjoamme henkilökohtaisen avun palvelua kaikille asiakasryhmille. Palveluissamme huomioidaan aina jokaisen asiakkaan yksilölliset tarpeet ja toiveet. Asiakkaana sinä saat päättää kuka sinua avustaa. Asiakkaan itsemääräämisoikeus on meille erittäin tärkeää.
Palvelut käynnistyvät aina asiakaskartoituksella. Kartoituksella käydään läpi asiakkaan palveluntarve, toiveet avun ajankohdasta sekä henkilökohtaisesta avustajasta. Pyrimme aloittamaan asiakkaan palvelun mahdollisimman pian, jopa viikon kuluessa.
Yrityksessämme työskentelee kuukausittain reilusti yli tuhat motivoitunutta ja perehdytettyä avustuspalvelun ja hoitoalan ammattilaista. Työntekijärekisterissämme on yhteensä noin 2200 ammattilaista.
Lue lisää:
Henkilökohtaisen avun palveluseteli
Henkilökohtaisen avun asiakas
Laadukkaan palvelun takaamiseksi kunnioitamme jokaisessa tilanteessa henkilökohtaisen avun tarvitsijan itsemääräämisoikeutta ja varmistamme palveluiden oikea-aikaisuuden.
Avustajamme ovat perehdytettyjä ja mahdollistamme heille säännöllisesti täydennyskoulutusta, joka mahdollistaa avustajien kattavan osaamisen ja työssä pärjäämisen. Päivitämme asiakkaan kanssa avustussuunnitelmaa säännöllisesti asiakkaan tarpeiden mukaisesti.
Asiakkaana tavoitat meidät vuoden jokaisena päivänä kello 6–23. Kattava asiakaspalvelu palvelee asiakkaitamme akuuteissa ja muuttuvissa elämäntilanteissa.
JÄTÄ YHTEYDENOTTOPYYNTÖ OTA YHTEYTTÄ PUHELIMITSE (0,0835 €/puhelu + 0,1669 €/min)
Etsitkö työtä, jossa voit aidosti auttaa toista ihmistä?
Tutustu myös avoimiin työpaikkoihimme henkilökohtaisille avustajille.
Miten saan henkilökohtaisen avustajan?
Jos haluat lisätietoa Kotipalvelu Mehiläisen henkilökohtaisista avustajista tai sinulle on myönnetty palveluseteli, ota yhteyttä alueen palvelukoordinaattoriin. Aluekohtaiset puhelinnumerot löydät Kotipalvelu Mehiläisen yhteystietosivulta.
Voit ottaa yhteyttä myös sähköpostitse osoitteeseen kotipalvelu@mehilainen.fi.
Tutustu myös muihin Kotipalvelu Mehiläisen kotiin tarjottaviin palveluihin.