HomeHome
Ajanvaraus
FI

Ajanvaraus

Haku

Valikko

Tervetuloa Mehiläiseen

Blogi
Blogi
Lapsen kohtaa parhaiten olemalla läsnä
Lehdistötiedote
Lehdistötiedote
Lääkäri listaa: Muista nämä asiat lämpimänä kesäpäivänä
Ajankohtaista
Ajankohtaista
Digiklinikka tuo etälääkärin vastaanoton luoksesi
Ajankohtaista
Ajankohtaista
Hyönteisten pistot ja puremat – mikä auttaa kutinaan?
Oma­Mehiläinen

Helpompaa asiointia

Oma­Mehiläinen helpottaa sinun ja perheesi terveysasioiden hoitamista.

Voit ladata OmaMehiläinen -mobiilisovelluksen App Storesta tai Google Playsta.

KIRJAUDU OMAMEHILÄISEEN

Palvelut yrityksille

Mehiläinen Työelämäpalvelut tarjoaa kattavat ja modernit työterveyden ja työhyvinvoinnin palvelut johtamisen tueksi, työyhteisöille sekä yksilöille. Palveluvalikoimaamme täydentävät toimialan edistyksellisimmät digitaaliset palvelut.

TUTUSTU TYÖELÄMÄPALVELUIHIN
Mehiläisen työelämäpalvelut
Julkiset palvelut

Julkiset palvelut

Kunnille meillä on taata valtakunnallinen palveluverkosto sekä kyky tuottaa kuntien ja sairaanhoitopiirien tarpeita vastaavat palvelut ja toimintamallit. Ylläpidämme korkeaa laatua ja seuraamme hoidon vaikuttavuutta.

TUTUSTU PALVELUIHIMME

Tule meille töihin

Mehiläisellä pääset tekemään merkityksellistä työtä huippuammattilaisten keskellä - laatu edellä. Pääset toteuttamaan erinomaisia asiakaskokemuksia kasvavassa ja kehittyvässä organisaatiossa, joka on toiminut alan edelläkävijänä jo yli 100 vuoden ajan.

TUTUSTU TYÖMAHDOLLISUUKSIIN
Avoimet työpaikat

Asiakkaamme suosittelevat Mehiläistä

Mittaamme asiakaskokemusta suositteluindeksi- eli NPS-mittauksella (Net Promoter Score). NPS-lukema kertoo asiakasuskollisuudesta ja se voi olla mikä tahansa luku -100:n ja + 100:n välillä. NPS-indeksiä pidetään erinomaisena, kun se on yli 50. NPS-mittaus on osa Mehiläisen laatujärjestelmää. Tutustu asiakaskokemuksen mittaustuloksiin LaatuKennossa.

Anna palautettaAsiakaskokemuksia