Terveyskeskus Mehiläinen Espoontori
Tervetuloa!
Palveluseteliterveysasemien toiminta päättynyt 31.12.2022. Palveluseteliterveysasemien asiakkaiden terveysasema on 2.1.2023 alkaen Terveyskeskus Mehiläinen Espoontori.
Laboratorio- ja kuvantamispalvelut siirtyvät HUSLAB:n ja HUS-kuvantamisen toimipisteisiin 1.1.2023 alkaen
Potilasasiamies:
- Eva Peltola
- Puh: 09 816 51032
- Sähköposti: eva.peltola@luvn.fi
Ajanvaraus puhelimitse ja tiedustelut
Ajanvaraukset (vastaanottojat ja soittopyynnöt), -siirrot ja peruutukset vain toimipisteestä. Ajanvaraus on auki arkisin klo 8.00-16.00. Vastaanottoajan voi perua automaattiin ympäri vuorokauden. Tekstiviestipalvelu kuulovammaisille p. 0503463180
Aukioloajat
Maanantai | 08:00 - 16:00 |
Tiistai | 08:00 - 16:00 |
Keskiviikko | 08:00 - 16:00 |
Torstai | 08:00 - 16:00 |
Perjantai | 08:00 - 16:00 |
Lauantai | Suljettu |
Sunnuntai | Suljettu |
Maanantai | 08:00 - 16:00 |
Tiistai | 08:00 - 16:00 |
Keskiviikko | 08:00 - 16:00 |
Torstai | 08:00 - 16:00 |
Perjantai | 08:00 - 16:00 |
Lauantai | Suljettu |
Sunnuntai | Suljettu |
Katso palveluiden tarkemmat aukioloajat kunkin palvelun kohdalta.
Sijainti
Palvelut
Maanantai 4.12. | 08:00 - 16:00 |
Tiistai 5.12. | 08:00 - 16:00 |
Keskiviikko 6.12. | 08:00 - 16:00 |
Torstai 7.12. | 08:00 - 16:00 |
Perjantai 8.12. | 08:00 - 16:00 |
Lauantai 9.12. | Suljettu |
Sunnuntai 10.12. | Suljettu |
Vastaanotot hoitajille ja lääkäreille ma-pe 8.00-16.00.
Kaikki vastaanotot ajanvarauksella. Myös päivystys toimii ajanvarauksella.
Laboratoriopalvelut HUSLAB:n toimipisteissä.
Kuvantamispalvelut HUS-kuvantamisen toimipisteissä.
Espoon MT- ja päihdevastaanotto.
Espoon fysioterapia
Avoinna klo 8.30-13.00
Lisätietoja ja verkkoajanvarausmahdollisuus myös Espoon nettisivuilta.
Ohjeet
Kamreerintie 7, 02770 Espoo 5.krs.
Talon molemmilla puolilla on 2h kiekkopaikkoja asiakkaiden käytössä.
Pääsisäänkäynnin läheisyydessä (10 m) sijaitsevat liikkumisesteisten pysäköintipaikat. Asiointipiste sijaitsee eri kerroksessa kuin sisäänkäynti. Asiointipiste sijaitsee 5. krs.ssa, jonne pääsee hissillä. Asiointipisteen ja pääsisäänkäynnin ovet eivät aukea automaattisesti.
Asiakaskokemus
Mittaamme asiakaskokemusta suositteluindeksi- eli NPS-mittauksella (Net Promoter Score). NPS-indeksiä pidetään erinomaisena, kun se on yli 50. NPS-mittaus on osa Mehiläisen laatujärjestelmää.Kuntapäättäjille
Terveysasemaulkoistukset kattavat asiakkaan toiveiden mukaan avoterveydenhuollon vastaanottopalvelut, kouluterveydenhuollon, äitiys- ja lastenneuvolatoiminnan sekä kotisairaanhoidon ja vanhustenhuollon palvelut.

Mehiläinen vastaa lukuisissa kunnissa ja kaupungeissa julkisen terveysaseman tai sen osan toiminnasta.
Lue lisää