
.jpg)
Sovelluskehitys
Meillä pääset tekemään aidosti merkityksellistä työtä kehittämällä käyttäjälähtöisiä digitaalisia palveluita terveydenhuollon ammattilaisten ja asiakkaidemme käyttöön.

Digitaalisia terveydenhuollon palveluita
Työmme palvelee sekä terveydenhuollon ammattilaisia, kuten hoitajia, lääkäreitä ja terapeutteja sekä yksityisiä ja työterveyden asiakkaitamme.

Vahva in-house-kehitystiimi
Olemme panostaneet vahvasti omista asiantuntijoistamme koostuviin in-house-kehitystiimeihimme. Työympäristössämme tekijöidemme hyvinvointiin ja jaksamiseen panostetaan. Tuemme ja arvostamme osaamisen ja asiantuntijuuden kasvua, jotta pitkäaikaiset työurat ovat mahdollisia.
.jpg)
Terveydenhuollon digikehityksen pioneeri
Vahvan sisäisen osaamisen ja ketterien toimintatapojen myötä olemme jo pitkään toimineet suunnannäyttäjinä terveysalan digitaalisille palveluille.
Avoimet työpaikat
1 paikkaa
Helsinki, Arkadiankatu 6
Turku, Humalistonkatu 1
Kiinnostuitko, mutta et löytänyt sopivaa tehtävää? Tee avoin hakemus!
Voit milloin tahansa pyytää tietojen poistamista täyttämällä oheisen lomakkeen. Täytä vaadittavat tiedot (etu- ja sukunimi sekä sähköpostiosoite) ja ilmaise vapaaseen tekstikenttään halukkuutesi poistaa tiedot järjestelmästämme. Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä Mehiläisen rekrytointiprosessissa täältä.
Olemme erittäin ylpeitä näistä saavutuksista
- +2 milj.mobiilikäyttäjää OmaMehiläinen sovelluksessa
- +1 milj.verkkosivukävijää kuukaudessa
- +10 000Digiklinikka-reseptiä kuukaudessa
- +1 000Ajanvarausta päivässä
- +14 500YritysMehiläisen asiakasta
Näiden palveluiden parissa työskentelemme
OmaMehiläinen-mobiilisovellus ja -selainversio
Sovelluksessa ja selaimessa hoidat kätevästi terveysasiat aina ajanvarauksesta tutkimustulosten tarkasteluun. Myös reseptien uusiminen ja Digiklinikalla lääkärin kanssa keskustelu onnistuu vaivatta OmaMehiläinen sovelluksessa tai verkkoversiossa.
Digiklinikka
Digiklinikka on OmaMehiläisestä löytyvä chat-pohjainen etävastaanotto, joka tuo terveydenhuollon ammattilaiset asiakkaan luokse missä ikinä hän liikkuukin. Palvelu, jonka kautta pääsee hoitoon kätevästi ja nopeasti ilman ajanvarausta – 24/7.
Mehilainen.fi ja muut sivustot
Pääsivustomme mehilainen.fi on yksi terveysalan suosituimmista verkkosivuista. Vastuullamme on myös kymmeniä muita eri kokoisia sivustoja one pagereista kasvaviin kansainvälisiin sivustoihin, kuten meliva.deUlkoinen linkki, Vård i FinlandUlkoinen linkki ja Hoitoon ViroonUlkoinen linkki. Sivustomme palvelevat niin kuluttajia, yrityspäättäjiä kuin julkista sektoriakin ja niitä kehitetään jatkuvasti käyttäjäystävällisyys edellä.
Mehidoc
MehidocUlkoinen linkki on lääkäreille sekä muille asiantuntijoille kehittämämme helppokäyttöinen ja intuitiivinen potilastietojärjestelmä, joka toimii samalla ammattilaistemme digitaalisena, monikanavaisena ja interaktiivisena työpisteenä. Mehidoc toimii sekä verkkoselaimen kautta että sovelluksena.
Verkkoajanvaraus
Verkkoajanvaraus on yksi tärkeimmistä Mehiläisen digipalveluista, jota ylläpidämme ja kehitämme sovelluskehitystiimissämme. Verkkoajanvarauksessa vastaanotolle voivat varata ajan sekä yksityis- että työterveysasiakkaat. Aikoja voidaan varata sekä lääkärikeskukseen että suun terveydenhuoltoon.
YritysMehiläinen
Yritysasiakkaillemme suunnattu ja kehittämämme verkkopalvelu, joka tuo asiakkaan käyttöön reaaliaikaisen räätälöitävän ja l äpinäkyvän kokonaisraportoinnin. Palvelumme tuo yrityksen tärkeimmät tiedot tiivistetysti HR:n ja yritysjohdon käyttöön.
Olen ylpeä siitä, että meillä ei aikataulun varjolla tingitä laadusta tai toisinpäin. Meillä pääsee tekemään aika vapaasti sitä, mitä haluaa eikä meillä ole turhaa byrokratiaa tai hierarkiaa. Jos vaikka tykkää koodata tietyllä tyylillä, niin projektissa mennään pitkälti kehittäjän valinnoilla, kunhan lopputulos on hyvä. Sovelluskehityksemme on myös rakennettu varmalle pohjalle eli olemme mukana alan kehityksessä vielä pitkään.
Eemeli Heikkilä, Software Developer, Mehiläisessä vuodesta 2018
Tutustu meihin mehiläisiin
- Digitaaliset palvelut
Palvelupäällikkö Lauran alanvaihto taloushallinnosta IT-uralle sujui mutkattomasti ja tarjosi upean tilaisuuden jatkaa uraa Mehiläisellä
Digitaaliset palvelut, Asiantuntijat ja esihenkilötSami kertoo, että parasta hänen työssään on hyvä työporukka ja ketterä tekeminen
Digitaaliset palvelutOpintojen aikana Jonille suositeltiin Mehiläisen Helpdeskiä hyvänä paikkana aloittaa ura IT:n parissa
Digitaaliset palvelutAntilla on pitkä historia Mehiläisessä IT-organisaatiossa
Digitaaliset palvelutIT Business partner Aleksin työssä on sopivasti vaihtelevuutta ja kansainvälistä twistiä
Digitaaliset palvelutIT-koordinaattori Chingin työssä parasta on tiivis tiimityö can do -asenteella
Digitaaliset palvelutSakari halusi hyödyntää osaamistaan terveydenhuollon parantamiseksi ja siirtyi Data Scientistin rooliin tutkijalääkärin tehtävistä
Digitaaliset palvelutData Analyst Katja kokee, että hänen työnsä palvelee sekä ammattilaisia että asiakkaita
Digitaaliset palvelut
Usein kysyttyä Mehiläisen digitaalisista palveluista
Meillä kasvuyrityksen henki yhdistyy suuren vakavaraisen yrityksen etuihin. Meillä pääsee työskentelemään dynaamisessa ja jatkuvasti kehittyvässä ympäristössä, missä panostetaan digitekemiseen. Tässä muutamia etujamme:
- Tietokone, puhelin, tabletti, kuulokkeet ja muut työvälineet vapaasti valittavissa
- Edenredin liikunta-, kulttuurietu- ja hierontaetu (400 €/vuosi, 50% omavastuu)
- Edenredin hammashoitoetu
- Toimistolla vieraileva hieroja (maksamme 50% hinnasta)
- Kattavat terveydenhuollon edut Mehiläisen lääkäriasemien ja hammaslääkäriasemien palveluista
Suurin osa asiantuntijoistamme työskentelee hybridimallilla, jossa yhdistyy etä- ja lähityö. Tiimit ja työtehtävät ovat erilaisia, joten jokainen voi sopia itselleen parhaiten sopivan työskentelymallin. Arvostamme myös kasvokkain tapahtuvia kohtaamisia, minkä vuoksi olemme panostaneet viihtyisiin ja moderneihin toimistotiloihin keskeisillä sijainneilla kaikissa neljässä kaupungissa.
Toimistomme sijaitsevat keskeisillä paikoilla eri puolilla Suomea: Helsingissä Kampin Narinkkatorin laidalla samoin kuin Turussa, Tampereella ja Jyväskylässä aivan ydinkeskustassa parhaiden lounaspaikkojen äärellä.
Haemme jatkuvasti lisävahvistusta ja erityisesti lahjakkaita asiantuntijoita, jotka arvostavat toimintaperiaatteitamme ja sopivat Mehiläisen työyhteisöön ja kulttuuriin. Jokainen rekrytointiprosessi voidaan räätälöidä tarpeen mukaan, mutta alla on kuvaus siitä, miltä se useimmiten näyttää.
- Alustava yhteydenotto: Lyhyt keskustelu avoimesta positiosta löytääksemme yhteiset mielenkiinnon kohteet. Keskustelemme tehtävästä, kiinnostuksestasi ja motivaatiostasi.
- Yleinen haastattelu: Tapaaminen rekrytoivan esihenkilön ja henkilöstövastaavan kanssa. Keskustelemme ammatillisesta taustastasi ja urasuunnitelmistasi, sekä yrityksestämme.
- Tekninen haastattelu: Tapaaminen tulevien kollegoiden kanssa. Keskustelemme teknisestä osaamisestasi ja sopivuudestasi tiimiin.
- Mahdollinen itsearviointi ja/tai tekninen tehtävä: Tarkastelemme yhdessä motivaatiotasi, teknisiä taitojasi ja työskentelytapojasi.
- Tarjous ja palaute: Meillä on yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja olemme yhdessä räätälöineet sopivan työnkuvan. Annamme ja kuulemme mielellämme palautetta rekrytointiprosessista.
Lääkärit ja sairaanhoitajat haluavat tehdä työtään auttaakseen potilaita. Me puolestamme kehitämme, rakennamme ja ylläpidämme ratkaisuja, joiden avulla terveydenhuollon ammattilaiset voivat keskittyä varsinaiseen työhönsä. Digitaaliset ratkaisumme tukevat operointikykyä ja luovat edellytykset kasvulle ja kansainvälistymiselle. Toimintaperiaatteemme ohjaavat tekemistämme muuttuvassa maailmassa.
- Omistajuus ja autonomia: Yrittäjähenkinen asenne, vähemmän byrokratiaa. Työntekijät tekevät päätöksiä ns. neljän silmän periaatteella.
- Avoin viestintä: Huonot uutiset kerrotaan heti, hyviä juhlitaan vähintään kuukausittain mm. demotilaisuuksissa.
- Luottamus ja vastuu: Jokaisella työntekijöillä on vapaus ja vastuu työsuunnittelusta ja tehtävien loppuun saattamisesta.
- Edelläkävijyys ja innovaatio: Kannustava ilmapiiri, jossa innovatiivisia näkemyksiä kuunnellaan ja arvostetaan.
- Itsensä kehittäminen: Työntekijöiden tulee olla itseohjautuvia ja hallita omaa kehitystään.
- Palkitseminen: Hyvästä suorituksesta palkitaan, ja esihenkilöt varmistavat tiimiläisten parhaan mahdollisen suoriutumisen.
- Kunnianhimo ja tavoitteet: Selkeät, mitattavissa olevat tavoitteet ja visiot, laadukkaat ja tietoturvalliset ratkaisut.
- Kasvu ja muutos: Muutokset nähdään mahdollisuuksina, ja dataa hyödynnetään päätöksenteossa.
- Asiakaslähtöisyys: Sisäiset ja ulkoiset asiakkaat ovat etusijalla.
- Asiantuntijuus: Laaja asiantuntijuus talon sisällä, yrittäjähenkisellä asenteella olemme valmiina ratkomaan haasteita nopeasti ja tehokkaasti. Ketään ei jätetä yksin.
- Anna persoonasi näkyä hakemuksessasi! Meitä kiinnostaa osaamisesi lisäksi se, millainen ihminen olet. Meille on tärkeää, että henkilö sopii tiimiin ja työyhteisöön osaamisen lisäksi myös henkilönä.
- Toivoisimme, että tuot konkreettisia esimerkkejä taidoistasi ja onnistumisista: esimerkiksi millaisista työhaasteista olet selviytynyt ja miten?
- Lisäksi olisi mukava kuulla, miten aiempi kokemuksesi näkyy ja miten kiinnostuksesi tehtävää kohtaan ilmenee.
Haluamme pysyä aallon harjalla teknologian kehityksessä ja arvostamme mitä kaikkea voimme yhdessä saavuttaa osaavien ihmisten kesken. Osaamisen kehittäminen ja jatkuva oppiminen ovat välttämätön edellytys uusien ja olemassa olevien teknologioiden nopeassa kehityksessä.
Oppimiseen panostetaan ja ajankäytön kannalta tuemme osallistumista oman alan kursseihin, koulutusohjelmiin ja valmennuksiin. Lisäksi konferensseihin, seminaareihin ja muihin tapahtumiin osallistumista pidetään tärkeänä osana oman osaamisen kehittämistä. Meillä on vuotuiset HR-prosessit, joissa kartoitetaan tämänhetkistä osaamista ja toiveet oppimisen ja oman osaamisen kehittymiseen.