

Hjälp oss att göra våra tjänster ännu mer tillgängliga
Osallistu Mehiläisen digitaalisten palveluiden kehittämiseen antamalla palautetta. Palautteesi auttaa meitä tekemään palveluistamme saavutettavampia kaikille käyttäjille.
Vi på Mehiläinen är engagerade i att säkerställa att våra digitala tjänster är lättillgängliga för alla. Användarfeedback spelar en central roll i den kontinuerliga förbättringen av våra tjänster. Vi utvecklar tillgängligheten aktivt genom att lyssna på våra användares behov och göra kontinuerliga förbättringar. Du kan hjälpa oss att göra våra tjänster ännu mer tillgängliga. Användarfeedback behandlas kontinuerligt och beaktas i utvecklingen av våra tjänster.
Målet är tjänster som är tillgängliga för alla
Tillgänglighet innebär att vem som helst kan använda våra tjänster enkelt, oavsett fysiska, sensoriska eller kognitiva begränsningar. På Mehiläinen är tillgänglighet en integrerad del av utvecklingen av våra digitala tjänster. Tillgänglighet har beaktats på följande sätt:
Användarcentrerad design
Vid utformningen av tjänsterna tar vi hänsyn till användarnas olika behov. Vi genomför regelbundna användartester och samlar in feedback för att kunna utveckla våra tjänster så att de fungerar bättre för alla användargrupper.
Teknisk implementering
Vi följer internationella tillgänglighetsstandarder, såsom WCAG (Web Content Accessibility Guidelines), för att säkerställa att våra webbplatser och mobilapplikationer är tillgängliga för alla användare.
Tydligt innehåll
Vi producerar tydligt och begripligt innehåll som är lätt att läsa och förstå för alla våra användare. Vi strävar efter att säkerställa att alla användare enkelt hittar den information de behöver.
Kontinuerlig förbättring
Vi övervakar och utvärderar regelbundet tillgängligheten i våra tjänster och gör nödvändiga förbättringar. Användarfeedback är viktigt för oss, och vi samarbetar med tillgänglighetsexperter för att säkerställa den kontinuerliga förbättringen av våra tjänster.
Utbildning och ökad medvetenhet
Vi utbildar vår personal i principerna och metoderna för tillgänglighet, så att alla parter förstår vikten av tillgänglighet och kan beakta det i sitt arbete.
Ge feedback om tillgänglighet
Vi vill höra från dig. Om du märker något som kan förbättras eller har idéer om hur vi kan göra våra digitala tjänster mer tillgängliga, vänligen ge oss feedback. Din feedback hjälper oss att utveckla våra tjänster så att de bättre betjänar alla användare.
Observera att feedbackkanalen inte är avsedd för att registrera känsliga person-, hälso- eller sociala uppgifter. Vi behandlar mottagna uppgifter i enlighet med Mehiläinens dataskyddsbeskrivning för kundregistret.