
Välfärdsområden
Vi erbjuder ett brett och högkvalitativt nationellt servicenätverk som är anpassat efter välfärdsområdenas behov. Vi upprätthåller hög kvalitet och följer upp vårdens effektivitet.
Tjänster för välfärdsområden
Mehiläinen erbjuder välfärdsområden ett nationellt servicenätverk samt högkvalitativa tjänster och verksamhetsmodeller som motsvarar deras behov, med över 100 års erfarenhet.
- Strategiska partnerskap på finska
- Primärvårdstjänster på finska
- Specialiserad sjukvård på finska
- Hemtjänster på finska
- Digitala tjänster på finska
- Boendetjänster för åldringar på finska
- Rehabiliteringstjänster på finska
- Barnskyddstjänster på finska
- Psykisk hälsa och missbrukstjänster på finska
- Tjänster för personer med funktionsnedsättning på finska
Nyckeltal
- 77Internationellt använd rekommendationsindex (NPS) för offentliga hälsotjänster
- 334 000Befolkningsansvar för primärvårdens verksamhet
- 1,5 miljonerPrimärvårdsåtgärder inom offentlig hälso- och sjukvård årligen
- 952 000Kundbesök inom hem- och vårdtjänster
- 19Jourpunkter (delvis eller helt)
- 8 600Invånare i boendeserviceenheter
Aktuellt
Utforska våra referenser, podcaster och bloggar om tillgänglighet, kostnadseffektivitet och digitalisering av tjänster på finska.
Keskustelua sotesta – raikkaasti ja ravistelevasti
Mitä meidän tulisi Suomessa nyt yhdessä tehdä, jotta jokainen suomalainen pääsee nopeasti hoitoon ja saa terveyshuoliinsa apua. Miten hoidamme ikääntyvän väestömme, miten varmistamme, että jokainen lapsi ja nuori saa hyvän ja turvallisen alun elämään.
Taika-tekoälysovellus mullistaa terveydenhuollon kirjaamisen Suomessa ja ulkomailla
Tekoälysovellus Taika ei ole pelkkä kirjaustyökalu, vaan älykäs assistentti, joka auttaa vähentämään kirjaamiseen kuluvaa aikaa.
Kiireetöntä hammashoitoa Helsingin kaupungin kumppanina
Mehiläinen on hoitanut Helsingin kaupungin kiireettömän hammashoidon potilaita Oulunkylän ja Paloheinän hammashoitoloissa vuoden 2023 alusta alkaen.
Iso kasvu lääkärityön tuottavuudessa Harjun terveydessä
Harjun Terveys Oy on Mehiläisen ja Päijät-Hämeen hyvinvointialueen yhteisyritys, joka vastaa Lahden, Kärkölän, Iitin ja Hartolan sote-keskuspalveluista.
Hoitovelan purku julkisen ja yksityisen yhteistyöllä Kanta-Hämeessä
Kanta-Hämeen hyvinvointialue joutui supistamaan kiireetöntä leikkaustoimintaansa koronapandemian vuoksi. Haaste ratkaistiin niin, että Kanta-Hämeen hyvinvointialueen lääkärit leikkasivat Mehiläisen Hämeenlinnan sairaalassa siten, että Mehiläinen tarjosi kaiken muun tarvittavan palvelun.
Digipalveluilla sujuvuutta Päijät-Soten terveyspalveluihin
Digipalveluiden käyttöönotto on jo helpottanut palveluiden saatavuutta, keventänyt henkilökunnan työpaineita ja pitänyt kustannukset kurissa sotealueella.
Poikkeuksellisen hyvä hinta-laatusuhde Tampereen Mehiläisen terveysasemilla
Panostaminen suorituksen johtamiseen, resurssien oikeudenmukaiseen käyttöön sekä prosessien luominen yhteistyössä koko henkilökunnan kanssa ovat auttaneet pitämään lääkäreiden vastaanottojonot kaupungin lyhimpinä.
Hoidon Tarpeen Ratkaisulla nopeaa helpotusta hoidon saatavuuteen
Mehiläisen Etälääketieteen keskus vastaa perusterveydenhuollon kasvavaan resurssipulaan tarjoamalla joustavia etäpalveluita. Lääkärivetoinen tiimi ratkaisee potilaan terveyshuolen kokonaisvaltaisesti tai aloittaa hoidon viiveettä jo ensimmäisessä kontaktissa.
Tekoälyapuri Taika tehostaa lääkärin työtä ja potilaalle jää enemmän aikaa
Mehiläisen yksityisten terveyspalveluiden puolella pilottikäytössä oleva Taika kuuntelee lääkärin ja potilaan välisen keskustelun ja laatii sen pohjalta ehdotuksen potilaskertomukseen tallennettavasta tekstistä.
Våra tjänster är uppskattade
Vi ber våra kunder om feedback efter deras besök. Feedbacken används för att beräkna det internationellt erkända rekommendationsindexet (NPS). Indexet baseras på över 1 000 feedbacksvar under de senaste 7 dagarna.
Vi mäter kundupplevelsen med hjälp av rekommendationsindexet NPS (Net Promoter Score). NPS-värdet visar kundlojalitet och kan vara vilket tal som helst mellan -100 och +100. Ett NPS-index anses vara utmärkt när det överstiger 50. NPS-mätningen är en del av Mehiläinens kvalitetssystem.
Vill du diskutera våra tjänster?
Lämna en kontaktförfrågan så kontaktar våra experter dig. Du kan också själv kontakta kontaktpersonen i ditt område.