Jag är allmänläkare (Tamerfors universitet -90) och har skolning i arbetshälsovård (Uleåborg 93-94).
Jag har lång erfarenhet av patientarbete på hälsovårdscentral, på egen mottagning samt inom arbetshälsovården. Jag började arbeta på Mehiläinen på hösten 2024 pga flytt från Österbotten till Pargas.
Jag tar emot på måndagar i Pargas, på tisdagar, onsdagar och torsdagar i S:t Karins.
I dagens värld är utmattning och liknande problem mycket vanliga. De här sakerna kommer allt oftare emot också här på mottagningen. Även hjärthälsa, led- och andra injektioner samt allehanda andra områden är väldigt bekanta för mig - med allmänläkares studier är alla hälsans olika aspekter såklart bekanta. Du vågar tala om allt, också om identitetsfrågor.
Kom ihåg att boka en längre tid, om du har flera ärenden eller annars mycket att diskutera/undersöka.
Jag arbetar inom företagshälsovården, och tar därför emot enbart företagshälsovårdens kunder.
Om du vill boka en tid för körkortsintyg, kom ihåg att kolla med din arbetsgivare om intyget ingår i företagets arbetshälsovårdskontrakt!