
Digitaaliset palvelut hyvinvointialueille
Tarjoamme helppokäyttöisen digitaalisen asiointialustan, joka parantaa tuottavuutta aidosti ja tehokkaasti. Ota meihin yhteyttä, kun tarvitset laadukkaita ja käyttäjäystävällisiä ratkaisuja niin asiakkaille kuin ammattilaisille.
Digitaalisten palveluidemme edut hyvinvointialueille
Digialustan käyttöliittymä mahdollista brändätä hyvinvointialueen omalla ilmeellä. Hyvinvointialueasiakkaalla on täysi hallinta alustan sisällöstä, käännöksistä, kielistä ja tone of voicesta.
Alusta on turvallinen ja tietosuojastandardien mukainen. Alusta on skaalautuva pilvipohjainen alusta, joka on rakennettu moderneilla teknologiakomponenteilla.
Alustan pystyy integroimaan hyvinvointialueen jo olemassa oleviin sähköisiin asiakas- ja potilastietojärjestelmiin.
Soteammattilaisten korkea tyytyväisyys järjestelmään
Rutiinitehtävien automatisointi mahdollistaa tuottavuusloikan eli 10–20 ratkaistua potilastapausta tunnissa.
Yli 10 vuoden vankka kokemus sosiaali- ja terveydenhuollon digikehittämisestä.
Mitä digitaalisiin palveluihimme kuuluu?
Palkittu SuomiSote-asiointialusta
Palkittu asiointialusta, jota on kehitetty Suomen julkisen sektorin tarpeiden mukaan. Digialusta on käytössä Suomessa kymmenellä hyvinvointialueella, kuten Pirhassa ja Päijät-Sotessa, sekä 10 muussa maassa.
Nykyaikainen, turvallinen tekniikka
Suojattu, skaalautuva ja yhteensopiva pilvipohjainen alusta, joka on rakennettu moderneilla teknologiakomponenteilla.
Täysi integrointi
Integroitavat potilaan ja ammattilaisen käyttöliittymät olemassa oleviin sähköisiin asiakas- ja potilastietojärjestelmiin.
Natiivisovellukset
Palvelut saatavana verkkosivulle sekä iOS:lle ja Androidille.
Etälääketieteen keskus
Mehiläisen Etälääketieteen keskuksen kautta voidaan tuottaa joko hoitajavetoista Hoidon tarpeen arviointia, tai uudenlaista moniammatilliseen tiimityöhön perustuvaa Hoidon tarpeen ratkaisu –palvelua, jossa potilaan terveyshuoli ratkaistaan kokonaan tai sairauden hoito aloitetaan heti ensimmäisessä kontaktissa, mikäli hoito tai tutkimukset ovat toteutettavissa laadukkaasti etänä. Näin paikan päällä työskentelevien ammattilaisten aika kohdistuu parhaiten potilaille, jotka tarvitsevat lähipalveluita tai kohtaamista.
Mitä alustastamme sanotaan
Olemme saaneet positiivisia palautteita monen eri asiantuntijan näkökulmasta.
Moni asiakas on tykästynyt etävastaanottoihin. Toivon, että BeeHealthyn onnistumiset Digiklinikan käytön lisäämisessä herättäisivät kiinnostusta myös muualla julkisessa terveydenhuollossa.
Katri Kulmuni, KansanedustajaDigipalvelut kehittyvät nopeasti. Parannettu versio Mehiläisen digipalveluista on BeeHealthyn SuomiSote-alusta, jolla rakennamme hyvinvointialueen keskeiset digipalvelut. SuomiSote yhdistää parhaat puolet julkisen ja yksityisen terveydenhuollon digipalveluiden osaamisesta. Jatkossakin haluamme tarjota Päijät-Hämeen julkisen terveydenhuollon asiakkaille parhaat digipalvelut – tämän teemme yhteistyössä BeeHealthyn kanssa.
Teemu Mäkelä, CIO, Päijät-SotePääkäyttäjän työkalut ovat selkeät. Asiakkaan hoitopolku on joustavaa rakentaa järjestelmässä palvelukohtaisesti. Itse koen järjestelmän olevan helppokäyttöinen ja selkeä, ylimääräiset osiot karsittu pois ja näkymä on ainoastaan niihin osioihin joita käyttäjä oikeasti tarvitsee. Jatkokehittäminen organisaation sisällä on joustavaa ja mahdollista. Alun haasteiden jälkeen en näe oikeastaan mitään negatiivista sanottavaa, pelkkää positiivista ja sen huomaa täällä meidän päässämme.
Konsta Lehtiranta, Pääkäyttäjä, Karviainen/Länsi-Uusimaa
Ota meihin yhteyttä
Kerromme mielellämme, kuinka voimme olla avuksi hyvinvointialueiden sosiaali- ja terveydenhuollon tukena. Voit myös itse olla yhteydessä oman alueesi yhteyshenkilöön.


Keskustelua sotesta – raikkaasti ja ravistelevasti
Mitä meidän tulisi Suomessa nyt yhdessä tehdä, jotta jokainen suomalainen pääsee nopeasti hoitoon ja saa terveyshuoliinsa apua. Miten hoidamme ikääntyvän väestömme, miten varmistamme, että jokainen lapsi ja nuori saa hyvän ja turvallisen alun elämään.
