Julkaistu: 
Pe 28.10.2016 klo 8:02

Mehiläisen asiakaspalvelussa oli torstaina 27.10. iltapäivällä järjestelmävika, joka esti puheluiden vastaanottamisen kello 13 alkaen. Vika saatiin korjattua ja puhelinpalvelu palautettua takaisin käyttöön kello 18.30. Ajanvaraus toimi tämän ajan verkkopalvelussa sekä mobiilissa. Asiakaspalvelumme puhelinjärjestelmää ollaan parhaillaan uudistamassa. Uudistuksen yhteydessä järjestelmän vikasietoisuutta parannetaan sekä mahdollistetaan palvelu mobiiliverkon avulla tilanteessa, jossa asiakaspalvelun verkkoyhteydet eivät ole käytettävissä. Myös välittömät toimenpiteet nykyisen järjestelmän vikasietoisuuden parantamiseksi tehdään vikatilanteen läpikäynnin yhteydessä.

Pahoittelemme  järjestelmäviasta aiheutunutta mahdollista harmia ja teemme jatkossa kaikkemme, jotta vastaavia vikoja ei ilmenisi.

Jaa