EsimiesChat

Työterveysasiakkaillamme on mahdollisuus ottaa käyttöön EsimiesChat, jonka kautta esimiehet saavat nopean keskustelutuen ja yleistä neuvontaa esimiestyöhön liittyen työterveyshoitajilta. Palvelun käyttöön otosta sovitaan yrityskohtaisesti.

Millaisissa asioissa chattiin voi olla yhteydessä?

Esimies voi olla yhteydessä EsimiesChatiin, jos hän haluat keskustella esimerkiksi työkykyasioista, työyhteisökysymyksistä, tuesta mielenterveyden ja jaksamisen haasteisiin, puheeksi otosta, osasairauspäivärahasta, ammatillisesta kuntoutuksesta, tilapäisistä työjärjestelyistä tai haluaa yleistä esimiesneuvontaa.

Mitä EsimiesChat maksaa ja kuka neuvontaa antaa?

Chatissa neuvontaa antavat työterveyshoitajat, jotka voivat myös tarvittaessa jättää soittopyynnön oman työterveystiimin jäsenille tai muille ammattilaisille. Chat on auki arkisin klo 8-16 ja viesteihin pyritään vastaamaan viimeistään yhden tunnin kuluessa. Chatin käyttö on työterveyshuollon ennaltaehkäisevää (Kela1) toimintaa ja laskutetaan aikaperusteisesti työterveyshoitajan normaalin tuntiveloituksen mukaan.

EsimiesChat

Miten saan palvelun käyttöön?

Palvelun saat yrityksesi käyttöön olemalla yhteydessä työterveyshoitajaasi tai asiakkuuspäällikköösi. Kun palvelu on otettu yrityksessäsi käyttöön, se löytyy työterveysvälilehdeltä tai voit itse aktivoida sen käyttöösi työterveysvälilehden asetuksista.

Näin tavoitat oman nimetyn työterveyshoitajasi viestillä

OmaMehiläisen EsimiesChatin kautta voit myös lähettää viestin omalle työterveyshoitajalle, jos asiasi koskee yrityksen toimintamalleja tai yksittäistä työntekijää. Oma työterveyshoitaja vastaa viesteihin 1-3 arkipäivän kuluessa.