Terveyskeskus Mehiläinen Espoo Matinkylä

Piispanportti 10 A 3. krs
02200 Espoo

Kundtjänst och tidsbokning

Tidsbokningens öppettider

Ma-to 7.00-18.00 ja pe 7.00-16.00. Huonokuuloiset voivat ottaa yhteyttä tekstiviestitse numeroon 050 521 0553.

Mottagningarnas öppethållningstider

Vecka 42
Måndag 08:00 - 16:00
Tisdag 08:00 - 16:00
Onsdag 08:00 - 16:00
Torsdag 08:00 - 16:00
Fredag 08:00 - 16:00
Lördag Stängd
Söndag Stängd
Vecka 43
Måndag 08:00 - 16:00
Tisdag 08:00 - 16:00
Onsdag 08:00 - 16:00
Torsdag 08:00 - 16:00
Fredag 08:00 - 16:00
Lördag Stängd
Söndag Stängd

Funktioner och öppethållningstider

Terveyskeskus Mehiläinen Espoo Matinkylä
Öppettider
Måndag 18.10.08:00 - 16:00
Tisdag 19.10.08:00 - 16:00
Onsdag 20.10.08:00 - 16:00
Torsdag 21.10.08:00 - 16:00
Fredag 22.10.08:00 - 16:00
Lördag 23.10.Stängd
Söndag 24.10.Stängd
Puh: 098554100

Lääkärin ja hoitajan vastaanotot sekä kiirevastaantotto ma-pe ajanvarauksella. Varatulle ajalle ei ilmoittautumista.

Ajan voi varata myös Verkkoajanvarauksen  kautta

Laboratorio
Puh: 09 4718 6800

HUS Laboratoriot, lähin Iso Omena

Ajanvaraus puhelimitse arkisin kello 7.30-15.30 tai Huslab/ajanvaraus 

Kuvantaminen
Puh: 09 471 80900

HUS Kuvantaminen, lähin Iso Omena

Ajanvaraus: Puhelimitse arkisin kello 8.00-15.30

tai HusKuvantaminen/ajanvaraus 

Perusröntgentutkimuksiin eli keuhkojen ja luuston kuvauksiin voit aina hakeutua ilman ajanvarausta.

Psykiatrinen sairaanhoitaja
Puh: 09 8163 6000

Espoon ajanvaraukseton mielenterveys- ja päihdevastaanotto Iso Omenan Palvelutorilla

Fysioterapia
Puh: 09 8163 6000

Espoon fysioterapia

Instruktioner

Ankomstinstruktioner

Piispanportti 10 A 3. krs Mehiläisen lääkäriaseman yhteydessä. Kulku sisäpihalta.

Parkering

Sisäpihalla on asiakaspaikoitus. Mikäli Mehiläisen parkkipaikka on täynnä, löytyy kadunvarresta 4 tunnin kiekkopaikkoja ja viereisen rakennuksen autohallista maksullisia paikkoja (1 e/h).

Tillgänglighet

Autolla saavuttaessa esteetön. Julkisillla saavuttaessa portaita sisäpihalle kuljettaessa.

Anstaltens läkare och ansvarig

Ansvarig
Vastaava lääkäri
Wera Sinkkonen

Kundupplevelse

Vi mäter kundupplevelsen med hjälp av ett rekommendationsindex, NPS-mätning (Net Promoter Score). Ett utmärkt NPS-värde är över 50. NPS-mätningen är en del av Mehiläinens kvalitetssystem.

För kommunala beslutsfattare

Mehiläinen ansvarar i många kommuner och städer för verksamheten på den allmänna hälsostationen eller en del av den. Utkontraktering av hälsostationer omfattar enligt kundens önskemål mottagningstjänster inom den öppna vården, skolhälsovård, mödra- och barnrådgivning samt tjänster inom hemsjukvården och äldreomsorgen.