Turvapuhelin on kotioloissa toimiva hälytinlaite, jonka ansiosta apu on aina lähellä. Turvapuhelinpalvelu on tarkoitettu kenelle tahansa, joka kaipaa tukea ja turvaa kotioloissa. Turvapuhelimen kautta saa helposti yhteyden Kotipalvelu Mehiläisen hälytyskeskukseen, joko ihan vain yhdellä napin painalluksella tai vaikkapa soittamalla. Hälytykseen vastaa terveysalan ammattilainen 24 tuntia vuorokaudessa.

Tutustu myös:

Miten turvapuhelinpalvelu toimii?

Turvapuhelin koostuu kotiin asennettavasta ja valmiiksi ohjelmoidusta päätelaitteesta sekä erillisestä hälytinpainikkeesta, jota voidaan pitää yleisimmin joko ranteessa tai kaulassa. Peruslaitteiston ja päivystyksen lisäksi turvapuhelinpalveluun on mahdollista liittää joitakin lisälaitteita, kuten lisäranneke, ovihälytin tai palohälytin. Kattavaan kokonaispalveluun voi kuulua päivystyspalvelun lisäksi myös tarvittaessa auttamiskäyntejä vuorokauden ajasta riippumatta.

Turvapuhelinpalvelun hinta

Turvapuhelinpalvelun hinta vaihtelee paikkakunnan mukaan ja se on keskimäärin 30–50 € /kk. Hinta on hieman korkeampi silloin, jos kyse on kattavasta kokonaispalvelusta pelkän peruspaketin, eli laitteen ja päivystyksen sijaan.

Erilaisten turvapuhelinpalveluiden vertailu >>

Toimitamme käyttövalmiin turvapuhelimen muutaman työpäivän toimitusajalla. Jokainen asiakkaamme saa hyvän opastuksen turvapuhelimen käyttöön aina laitteen toimituksen yhteydessä.

Mitä turvapuhelimen hälytyskeskuksessa tapahtuu?

Kun turvapuhelimesta tai sen lisälaitteista tehty hälytys yhdistyy Kotipalvelu Mehiläisen hälytyskeskukseen, tunnistetaan laite välittömästi ja kaksisuuntainen puheyhteys avautuu. Hälytykseen vastaavat luotettavat ja ystävälliset päivystäjämme. Hälytyskeskuksessa työskentelevillä henkilöiltä löytyy poikkeuksetta terveys- tai pelastusalan koulutus ja heiltä edellytetään vähintään lähihoitajan tai hätäkeskuspäivystäjän tutkintoa. Ammattitaitoa seurataan ja ylläpidetään koulutusten kautta.

Kuuntelemme asiakkaitamme aina kiireettä. Joskus asia voidaan hoitaa jopa suoraan puhelimessa. Tarvittaessa turva-auttaja tai sairaankuljetus lähtee avustuskäynnille. Hälytyksen voi ohjata hälyttämään ensisijaisesti myös omaiselle.

Kysy lisää turvapuhelimesta

Halutessasi lisää tietoa kotiin tarjottavista turvapalveluista, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Turvapuhelimen asiakaspalvelu ja tekninen tuki

ma–pe klo 8–15:30, puh. 020 581 3480 / turvapuhelin@mehilainen.fi

Jos olet jo asiakas ja haluat kysyä turvapuhelinpalvelun laskutuksestasi, soita numeroon 020 581 3059 (ti ja to, klo 12–14) tai lähetä meille sähköpostia osoitteeseen turvapuhelin.laskutus@mehilainen.fi.

Turvapuhelimen päivystys asiakkaille, eli hätätilanteissa (24/7), vastaamme asiakkaillemme numerossa: 020 581 3481.

Tutustu myös muihin Kotipalvelu Mehiläisen palveluihin!

Jaa