Jos en voi hyvin – mitä sitten tapahtuu?  Hyvinvointisoitto lisää turvallisuudentunnetta arjessa. Se voi keventää hyvin omaishoitajan tai asiakkaan omaisten kuormitusta, kun ei tarvitse arvailla, onko kaikki hyvin.

Hyvinvointisoitto vireyttää usein asiakkaita ja siten helpottaa samalla myös hoitoa vapauttaen aikaa kontrollikäynnin osalta muuhun täsmälliseen hoitotyöhön, kun asiakkaan vointi voidaan selvittää säännöllisesti soittamalla.

Miten hyvinvointisoitto toimii?

Hyvinvointisoiton toiminta-ajatus on yksinkertainen:

  • Soitto tulee.
  • Jos kaikki on soiton tullessa kunnossa, vastaat siihen, suljet vain puhelimen ja asia on sillä selvä.
  • Mikäli olet estynyt vastaamaan, järjestelmä soittaa vielä kahdesti uudestaan seuraavan tunnin sisällä.
  • Jos vastausta ei saada lainkaan, järjestelmä hälyttää asiasta eteenpäin sovitulle taholle.

Hoitajakutsu

Hyvinvointisoiton lisäksi on mahdollista tilata myös hoitajakutsupalvelu, jossa hyvinvointisoiton yhteydessä voi kutsua hoitajan soittamaan helposti vain painamalla puhelimen numeronäppäintä. Näin päivystävä hoitohenkilöstö saa tiedon kutsusta ja he voivat ottaa pikaisesti yhteyttä. 

Kenelle hyvinvointisoitto on tarkoitettu?

Hyvinvointisoitto on tarkoitettu ihan kenelle tahansa, erityisesti soitosta voivat hyötyä esimerkiksi itsenäisesti elävät seniorit, toipilaat ja kaikki jotka tarvitsevat tilapäisesti lisäturvaa.

Hyvinvointisoitto on sekä turvallisuutta että hyvinvointia tukeva tuote ja sopii kaikille, jotka käyttävät puhelinta muutenkin. Soitto ei rajoita käyttäjänsä elämää, Hyvinvointisoittoon voi vastata missä vain.

Hyvinvointisoittopalvelun minimivaatimus on tavallinen lanka- tai gsm-puhelin. Mitään lisälaitteita tai ohjelmointeja ei tarvita.

Kiinnostuitko hyvinvointisoitosta?

Jos haluat lisää tietoa hyvinvointisoittopalvelustamme, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Asiakaspalvelu ja tekninen tuki

ma–pe klo 8–15:30, puh. 020 581 3480 / turvapuhelin@mehilainen.fi

Jos olet jo asiakas ja haluat kysyä turvapuhelinpalvelun laskutuksestasi, soita numeroon 020 581 3059 (ti ja to, klo 12–14) tai lähetä meille sähköpostia osoitteeseen turvapuhelin.laskutus@mehilainen.fi.

Turvapuhelimen päivystys asiakkaille, eli hätätilanteissa (24/7), vastaa numerossa: 020 581 3481.

Tutustu myös muihin kotiin tarjottaviin palveluihin:

Turvapuhelin- ja hälytinpalvelut

Kotiateriat ja kauppakassi

Kotipalvelut ikääntyneille

Jaa