Älyturvapuhelinpalvelu turvaa ja huolehtii kotona asuvan turvallisuudesta jopa silloinkin, kun hän ei itse pysty hälyttämään apua, esimerkiksi tajuttomuuden sattuessa.

Miten älyturvapuhelin toimii?

Vivago Domi -älyturvapuhelin tuo läpinäkyvyyttä ja ennakoitavuutta hoitotyöhön. Koko älyturvapuhelinkokonaisuus koostuu kellosta, tukiasemasta ja-mobiilisovelluksesta. Vivago Mobile -mobiilisovellus on asennettavissa kaikkiin älypuhelinmalleihin sekä tabletteihin. Älyturvapuhelimen tukiasemassa on varavirta-akku, joka turvaa tiedonvälityksen myös sähkökatkosten aikana. Vivago Domi käyttää matkapuhelinverkkoa. Matkapuhelinliittymä sisältyy mukaan kokoonpanoon. Vivago Domin yleisimpiä lisälaitteita ovat lisäranneke, ovihälytin tai lisätukiasema.

Asiakkaan omat hyvinvointitiedot ovat helposti katseltavissa Vivago Mobile -sovelluksen avulla. Sovelluksen viestintätyökalun ansiosta hoitohenkilökunta voi helposti viestitellä asiakkaan omaisten kanssa. Asiakaskohtaisia viestejä voivat kirjoittaa sekä hoitajat että omaiset.

Älyturvapuhelimen hinta

Älyturvapuhelinpalvelun hinta vaihtelee hieman paikkakuntakohtaisesti, mutta palvelu maksaa keskimäärin 55 €/kk. Älypuhelinpalvelun asiakkaita löytyy ympäri Suomen; palvelu on siis saatavilla käytännössä missä vain siellä, missä asiakkaamme ovat.

Minne hälytys yhdistyy?

Älyturvapuhelin muodostaa automaattisia hälytyksiä, jotka ovat räätälöitävissä asiakaskohtaisesti. Tiettyjä hälytyksiä voidaan ottaa myös tarvittaessa pois päältä, esimerkiksi silloin, kun omaiset ottavat vastaan hälytyksiä.

Vaikka hälytykset olisi ohjattu omaisille, niin silti taustalla toimii Kotipalvelu Mehiläisen luotettava hälytyskeskus, jossa työskentelee ammattilaisia vuorokauden ympäri. Tällä varmistetaan, että hälytys käsitellään myös sellaisissa tilanteissa, jolloin omainen ei pääsekään vastaamaan hälytykseen. Hälytykset voidaan ohjata päiväkohtaisesti tai jopa eri kellonaikoina eri henkilöille. Myös loma- ja poissaolopalvelu on mahdollinen, jos halutaan siirtää hälytys ensisijaisesti hälytyskeskukseen vain viikonloppuisin tai arkipäivisin. Joskus asia voidaan hoitaa puhelimessa, mutta tarvittaessa turva-auttaja tai sairaankuljetus lähtee avustuskäynnille. 

Kysy lisää ja tilaa älyturvapuhelin

Jos kiinnostuit ja  haluat lisää tietoa kotiin tarjottavista turvapalveluista, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Vastaamme kysymyksiin mielellään!

Asiakaspalvelu ja tekninen tuki

ma–pe klo 8–15:30, puh. 020 581 3480 / turvapuhelin@mehilainen.fi

Jos olet jo asiakas ja haluat kysyä turvapuhelinpalvelun laskutuksestasi, soita numeroon 020 581 3059 (ti ja to, klo 12–14) tai lähetä meille sähköpostia osoitteeseen turvapuhelin.laskutus@mehilainen.fi.

Turvapuhelimen päivystys asiakkaille, eli hätätilanteissa (24/7), vastaa numerossa: 020 581 3481.

Tutustu myös muihin Kotipalvelu Mehiläisen kotiin tarjottaviin palveluihin!

Jaa