Kotiateria Mehilainen

Kotipalvelu Mehiläisen kotiaterioiden suunnittelussa ja toteutuksessa panostetaan siihen, että ruoka on maistuvaa ja asiakaslähtöisesti suunniteltua.

Mistä kotiateria koostuu?

Ateriaan voi kuulua pää- ja jälkiruoan lisäksi esimerkiksi salaatti tai mehu. Päivittäin on tarjolla useampi kuin yksi pääruoka- ja jälkiruokavaihtoehto, eli asiakas voi valita vaihtoehdoista mieluisimman. Ruokalista vaihtuu kausittan, sesonkien mukaan. Lisäksi ruokalistalla huomioidaan erilaiset juhlapyhät.

Perushintaan voidaan valmistaa aterioita yleisimpien erikoisruokavalioden mukaan, esimerkiksi gluteeniton, maidoton, laktoositon, kalaton ja kasvis.

Missä kotiateriat valmistetaan?

Ruoat valmistetaan Kotipalvelu Mehiläisen Ateriaalin omassa keittiössä ja ne toimitetaan perille toiveiden mukaisesti päiväsaikaan, joustavalla aikataululla. Toimitamme kuukausittain yli 130 000 ateriaa usealle eri paikkakunnalle.

Miten ja milloin kotiateriat toimitetaan kotiin?

Kun tilaa kotiaterian, sen saa halutessaan aloitettua heti; toimitamme useimmilla paikkakunnilla tehdyt tilaukset perille jo seuraavana arkipäivänä. Tällä hetkellä Kotipalvelu Mehiläinen toimittaa kotiaterioita jo Espoon, Helsingin, Vantaan, Hyvinkään, Tuusulan, Tampereen, Lahden, Oriveden, Kirkkonummen, Sipoon ja Turun lähikuntien alueelle. Yhdellä toimituskerralla voidaan toimittaa useampi kuin yksi ateria.

Kotipalvelu Mehiläisen Ateriaali

Poikkeuksena ovat paikkakunnat, joilla ei ole jakelua kaikkina viikonpäivinä. Palvelemme yksityisiä asiakkaita, minkä lisäksi teemme tiivistä yhteistyötä kuntien kotihoidon kanssa. Meiltä voi tarpeen mukaan tilata ruokaa tarpeen mukaan esimerkiksi sairaalasta kotiutumisen yhteyteen.

Tutut ja turvalliset kuljettajamme tuovat ruoan kotiovelle. Jos haluaa, kerralla on mahdollista saada useampikin ateria. Kuljettajamme auttavat myös tarvittaessa pienissä avustustehtävissä, esimerkiksi pakkausten avaamisessa ja roskien viennissä.

Ruokalistat

Toimituslaajuutemme kehittyy jatkuvasti, joten kannattaa tiedustella toimitusmahdollisuuksia aina paikkakuntakohtaisesti, vaikka kotikuntasi/-kaupunkisi ei olisikaan löytynyt aiemmasta toimituspaikkakuntalistauksesta. Vastaamme mielellään kaikkiin Ateriaalia koskeviin kysymyksiin!

Kysy lisää ja tilaa

Jos haluat kysyä lisää kotiateriapalveluista, ota yhteyttä asiakaspalveluun. 

Asiakaspalvelun tavoitat numerosta 020 581 3660, ma–pe klo 8–15.30, la–su klo 9–12 tai sähköpostitse osoitteesta ateriaali@mehilainen.fi

Jos olet jo asiakas ja haluat kysyä ateriapalvelun laskutuksestasi, soita numeroon 020 581 3659 tai lähetä sähköpostia osoitteeseen ateriaali@mehilainen.fi.

Tutustu myös kauppakassipalveluun!

Kotiateriapalvelun Oiva-raportti

Oiva-raportti kertoo kunnan elintarvikevalvojan tarkastuksessa tekemistä havainnoista, kuten yrityksen hygieniasta ja tuotteiden turvallisuudesta. Tarkastustuloksia kuvataan hymynaamasymboleilla. Mitä paremmin yritys täyttää elintarvikelainsäädännön vaatimukset, sitä leveämpi on hymy. Aina, kun Oiva hymyilee, elintarviketurvallisuus on kuluttajan kannalta yrityksessä hyvää. Löydät Ateriaalin Oiva-raportin täältä.

Jaa