Julkaistu: 
Pe 13.2.2015 klo 13:06

Taloustutkimuksen vuosittaisen Kansallisen yritysmielikuvatutkimuksen mukaan Mehiläinen on kaikista lääkäriasemista suositelluin ja sillä on korkein laatu (Taloustutkimus Oy, v. 2014). Mehiläinen sai toimialansa keskiarvoa korkeamman yleisarvosanan ja on toimialallaan erittäin tunnettu.

Mehiläistä suositellaan eniten

Mehiläisen nettosuositteluindeksi, 37, on toimialan paras. Koko toimialan keskiarvo on myös melko korkea 22, mikä Taloustutkimuksen mukaan osoittaa, että verrattuna muihin toimialoihin, lääkäriasemien asiakkaat ovat olleet asiointikokemukseensa verrattain tyytyväisiä. Mehiläisen asiakkaat ovat siis erittäin tyytyväisiä asiointikokemukseensa.

”Upeaa että Taloustutkimuksen Kansallinen yritysmielikuvatutkimuksen vastaajat suosittelevat Mehiläistä näin vahvasti. Se kertoo meille erinomaisesta asiakaskokemuksesta ja korkeasta hoidon laadusta. Olemme viimeisen vuoden aikana kehittäneet tavoitteellisesti asiakaskokemustamme uusilla menetelmillä, joihin hoitoalan henkilökuntamme on vahvasti sitoutunut”, kertoo asiakaskokemusjohtaja Kimmo Huhtimo Mehiläisestä.

Laatu sekä ammattitaito kuluttajalle tärkeitä

Lääkäriasemien kolmeksi tärkeimmäksi yrityskuvatekijäksi vastaajat arvioivat korkean laadun sekä lääkäreiden ja henkilökunnan ammattitaidon. Näissä kaikissa Mehiläisellä on toimialan korkeimmat arviot.

”Kuluttaja suosittelee palveluitaan lähipiirilleen vain, jos itse on tyytyväinen palveluihin. On hyvä muistaa, että terveyspalveluiden kohdalla kyse on omaa terveyttä koskevista, usein hyvin herkistä asioista. Tästä johtuen palvelun tulee etenkin yksityisellä puolella ylittää asiakkaan odotukset ja olla laadukasta ja ammattitaitoista. Taloustutkimuksen yritysmielikuvatutkimuksen tulokset kertovat, että Mehiläisessä olemme kehittämässä asiakaskokemustamme ja toimintaamme asiakkaiden toivomaan suuntaan”, jatkaa Huhtimo.

Lisätietoja:

Asiakaskokemusjohtaja Kimmo Huhtimo, Mehiläinen Oy, p. 040 131 6628
Johtaja, Terveyspalvelut, Ove Uljas, Mehiläinen Oy, p.0400 60 5118

 

Jaa