Needs review

Mehiläinen tarjoaa yritysasiakkailleen ja yritysten omille terveysasemille monipuolisia lisäpalveluita, yrityksen oman työterveyshuollon palveluiden lisäksi.

Yrityksen varsinainen työterveyshuolto voi olla hoidettu kunnallisesti tai jonkin toisen työterveyspalveluja tarjoavan yrityksen toimesta. Tyypillisesti palvelun tarve voi koostua vain akuutin sairaanhoidon tarpeesta, mutta yhtä hyvin tilapäisen tarpeen pohjalta tai normaalin työterveyden ulkopuolelle jäävän, useamman palvelun kokonaisuudesta.

Yhteistyö perustuu aina sopimukseen, jossa määritellään sopimukseen kuuluvat palvelut ja esim. laskutukseen liittyvät yksityiskohdat. Sopimus voi olla valtakunnallinen, jolloin sopimuksen piiriin kuuluvat henkilöt voivat käydä missä tahansa Mehiläisen toimipisteessä tai koskea vain tiettyjä toimipisteitä.

Käynnit voidaan laskuttaa keskitetysti esim. kerran kuukaudessa tai käyntikohtaisesti. Mehiläisellä on valmiudet tuottaa yritysasiakkailleen erilaisia raportteja toteutuneista ostoista ja käyntien määristä. Tietojärjestelmämme on valtakunnallinen, eli sopimustiedot näkyvät yhtenäisenä kaikissa toimipisteissä.

Sopimukseen kuuluu nimetty yhteyshenkilö, johon voi olla tarvittaessa suoraan yhteydessä.

Yhteystiedot

Mehiläinen Oy / Oheisasiakkaat
Pohjoinen Hesperiankatu 17 C
00260 Helsinki

Kirsi Voima, yhteyspäällikkö
puh. +358 50 558 1012
e-mail: etunimi.sukunimi@mehilainen.fi

Jaa