Anna-Reetta Kulppi

Työterveyshoitaja/ asiakkuuspäällikkö
Asiakasarvio 9.4
24kk keskiarvo, kun vastauksia yli 25 kpl
Asiantunteva. Kuunteli asiakasta, ei ollut epävarmuutta, osasi hommansa 😊

Minulle työterveyshoitajan työssä on tärkeää yksilön ja työyhteisön kokonaisvaltainen hyvinvointi. Ennaltaehkäisevän näkökulman koen keskeiseksi työssäni. Minulle on tärkeää, että asiakkaat viihtyvät ja jaksavat työssään hyvin.

Ajanvarausohje

Työtapaturmat 30min, keskustelut ja jaksamiseen liittyvät ajanvaraukset 60min HUOM! ÄLÄ TULE VASTAANOTOLLE MIKÄLI SINULLA ON YSKÄÄ, NUHAA, KURKKUKIPUA, POSKIONTELO- TAI KORVATULEHDUSOIREITA. OLETHAN YHTEYDESSÄ ASIAKASPALVELUUN TAI DIGIKLINIKKAAN. LIEVÄOIREISET POTILAAT PYRIMME HOITAMAAN ETÄNÄ. EN OTA CORONAVIRUSEPIDEMIAN AIKAAN VASTAAN YLÄHENGITYSTIEOIREISTA KÄRSIVIÄ POTILAITA. If you are having upper respiratory tract symptoms, don't book an appointment or enter the Mehiläinen medical center. Instead please contact Mehiläinen call center or digital clinic (Digiklinikka) on-line. We will evaluate your situation and guide you to a proper treatment and instructions. Tervetuloa vastaanotolle!

Erikoisalat ja erityispätevyydet

  • Työterveyshoitaja

Kiinnostuksen kohteet

  • Elämäntapamuutos (liikunta ja laihduttaminen)
  • Ravitsemus
  • Työhyvinvointi
  • Työterveys
  • Työperäiset vaivat

Tutkinnot

  • Sairaanhoitaja Amk
  • Terveydenhoitaja
  • Digivalmentaja

Kielitaito

  • suomi, äidinkieli
  • englanti, sujuva
lokakuu 2021viikko 42