Terveyskeskus Mehiläinen Espoo Matinkylä

Piispanportti 10 A 3. krs
02200 Espoo

Customer service and appointment booking

Opening hours for time booking

Ma-to 7.00-18.00 ja pe 7.00-16.00. Huonokuuloiset voivat ottaa yhteyttä tekstiviestitse numeroon 050 521 0553.

Reception opening hours

Week 42
Monday 08:00 - 16:00
Tuesday 08:00 - 16:00
Wednesday 08:00 - 16:00
Thursday 08:00 - 16:00
Friday 08:00 - 16:00
Saturday Closed
Sunday Closed
Week 43
Monday 08:00 - 16:00
Tuesday 08:00 - 16:00
Wednesday 08:00 - 16:00
Thursday 08:00 - 16:00
Friday 08:00 - 16:00
Saturday Closed
Sunday Closed

Services and opening hours

Terveyskeskus Mehiläinen Espoo Matinkylä
Opening hours
Monday 18.10.08:00 - 16:00
Tuesday 19.10.08:00 - 16:00
Wednesday 20.10.08:00 - 16:00
Thursday 21.10.08:00 - 16:00
Friday 22.10.08:00 - 16:00
Saturday 23.10.Closed
Sunday 24.10.Closed
Puh: 098554100

Lääkärin ja hoitajan vastaanotot sekä kiirevastaantotto ma-pe ajanvarauksella. Varatulle ajalle ei ilmoittautumista.

Ajan voi varata myös Verkkoajanvarauksen  kautta

Laboratorio
Puh: 09 4718 6800

HUS Laboratoriot, lähin Iso Omena

Ajanvaraus puhelimitse arkisin kello 7.30-15.30 tai Huslab/ajanvaraus 

Kuvantaminen
Puh: 09 471 80900

HUS Kuvantaminen, lähin Iso Omena

Ajanvaraus: Puhelimitse arkisin kello 8.00-15.30

tai HusKuvantaminen/ajanvaraus 

Perusröntgentutkimuksiin eli keuhkojen ja luuston kuvauksiin voit aina hakeutua ilman ajanvarausta.

Psykiatrinen sairaanhoitaja
Puh: 09 8163 6000

Espoon ajanvaraukseton mielenterveys- ja päihdevastaanotto Iso Omenan Palvelutorilla

Fysioterapia
Puh: 09 8163 6000

Espoon fysioterapia

Instructions

Arrival instructions

Piispanportti 10 A 3. krs Mehiläisen lääkäriaseman yhteydessä. Kulku sisäpihalta.

Parking

Sisäpihalla on asiakaspaikoitus. Mikäli Mehiläisen parkkipaikka on täynnä, löytyy kadunvarresta 4 tunnin kiekkopaikkoja ja viereisen rakennuksen autohallista maksullisia paikkoja (1 e/h).

Accessibility

Autolla saavuttaessa esteetön. Julkisillla saavuttaessa portaita sisäpihalle kuljettaessa.

Location doctors and people in charge

People in charge
Vastaava lääkäri
Wera Sinkkonen

Customer experience

We use the NPS (Net Promoter Score) index to measure customer experience. An NPS over 50 is considered excellent. The NPS index is part of Mehiläinen’s quality assurance system.

For municipal decision-makers

In many municipalities and cities, Mehiläinen is responsible for the operations of the public health centre or part of it. Health centre outsourcing covers, according to the customer's wishes, outpatient health care reception services, school health care, maternity and child health clinics, as well as home nursing and elderly care services.