Web-analyytikko


Lääkärikeskus Helsinki Töölö, hallinto
13.10.2021
kokoaikainen
Pohjoinen Hesperiankatu 17, 00260 Helsinki

Haemme Web-analyytikkoa konsernin markkinointiin Helsinkiin

Innostutko datan analysoinnista ja visualisoinnista sekä motivoidut niiden johtamisesta konkreettisiksi kehitystoimenpiteiksi? Haluatko tehdä merkityksellistä työtä terveyden ja hyvinvoinnin edistämiseksi, jossa yhdistyy sekä vastuu että vapaus?

Markkinointiin digikanavien kehitystiimiin haetaan analyyttistä ja näkemystä omaavaa Web-analyytikkoa, jolla on hallussa modernit analytiikan ja käyttäjätutkimuksen työkalut. Samalla nautit myös tiedon jakamisesta ympäri organisaation. Kuulostaako sinulta? Mahtavaa, sillä haluamme sinut osaksi tiimiämme!

Web-analyytikkona vastaat Mehiläisen verkkosivujen analytiikasta ja sen kehityksestä markkinoinnin ja liiketoimintojen tarpeet huomioiden. Pääsivustomme mehilainen.fi on yli miljoonalla kuukausittaisella vierailijallaan yksi terveystoimialan suosituimmista verkkosivuista, ja tässä roolissa olet keskeisessä asemassa sen kehittämisessä yhä paremmaksi. Markkinoinnin ja verkkosivujen kehitystiimin lisäksi tukenasi toimii myös toimistokumppanimme, joten yksin et jää ja pääset varmasti oppimaan mahtavilta tyypeiltä.

Etsimme ihmistä, jolla on jo muutama vuosi työkokemusta digianalytiikan parista. Erityisesti arvostamme aiempaa kokemusta verkkokaupoista. Sinulla on hyvä paineensietokyky, kyky priorisoida ja tarkkuutta. Olet oma-aloitteinen ja joustava tiimin jäsen, jolla on halu kehittyä ja olla mukana kehittämässä Suomen johtavaa sosiaali- ja terveysalan yritystä. Saat asioita valmiiksi positiivisella tiimiasenteella.

Toivomme sinulta:

  • Vähintään 3 vuotta kokemusta digianalytiikan kehittämisestä
  • Hallitset verkkosivudatan operoinnin Google Analytics 360 avulla
  • Työkalupakistasi löytyy osaamista myös Tag Managerin ja Data Studion käytöstä
  • Ymmärrystä tavoitteellisen ja datalähtöisen markkinoinnin tukemisesta analytiikan keinoin mukaan lukien evästekäytännöt
  • Kokemusta digiasiakaspolun sujuvoittamisesta ja optimoinnista ostopolkuanalyysejä, käytettävyystutkimusta sekä A/B-testejä hyödyntäen (esim. Hotjar, Optimize)
  • Kiinnostusta asiakasymmärryksen kehittämiseen, kuten elinkaariajatteluun

Tarjoamme mielekästä, merkityksellistä työtä terveysalalla, jossa digikanavat saavuttavat suuren joukon ihmisiä päivittäin. Meillä sinulla on oiva tilaisuus päästä vaikuttamaan ja kertomaan omia näkemyksiäsi, joita meillä todella kuunnellaan ja arvostetaan. Saat ympärillesi tiimin, joka ei ole vain täynnä kovan luokan osaajia, mutta oikeasti hyviä, avuliaita tyyppejä, joiden kanssa on mukava tehdä töitä. Toimistomme sijaitsee Helsingissä Töölössä ja tarjoamme myös mahdollisuuden etätyöhön.

Kiinnostuitko? Jätä hakemuksesi ja CV:si rekrytointijärjestelmämme kautta viimeistään 7.11.2021.

Lisätietoja tehtävästä antaa:

Emilia Dermedesiotis, Head of Digital Channels & Content

Puh. 040 841 8611 (tavoitettavissa to 21.10. klo 1011, pe 22.10. klo 910 ja to 4.11. klo 9-11)