Palvelukoordinaattori


Tampereen toimisto
11.1.2022
kokoaikainen
Tampere, Finlaysoninkatu

Meitä mehiläisiä on jo yli 20 000 eikä kahta samanlaista.

Yksi asia kuitenkin yhdistää meitä kaikkia - meillä on elämä tehtävänä. Jos tunnet samoin, tule meille töihin.

Haemme nyt henkilökohtaisen avun palvelukoordinaattoria Pirkanmaan toimipisteeseemme.

Mitä koordinaattorin työ pitää sisällään?

Koordinaattorin tehtävässäsi vastaat henkilökohtaisen avun palveluiden tuottamisesta yhdessä tiimisi kanssa. Tehtävässä korostuu sosiaali- ja terveyspalvelualan tuntemus, mutta tiimissämme on ammattilaisia monilta eri koulutusaloilta.

Koordinaattorina rekrytoit aktiivisesti uusia henkilökohtaisia avustajia palveluihimme, toimit nykyisten työntekijöiden ja tilaajan yhteyshenkilönä, osallistut työntekijöiden vuorojen suunnitteluun ja ohjaat avustajien päivittäistä työskentelyä. Olet tiimisi kanssa olemassa olevien asiakkuuksien laadun varmistaja ja osallistut myös uusien asiakkaiden hankintaan ja starttaamiseen. Tehtävässä painottuu myynnillinen työote ja rekrytointiosaaminen.

Työaika on pääsääntöisesti arkena klo 8-16. Koordinaattorimme työskentelevät hybridimallimme mukaisesti osan viikosta toimistollamme ja halutessaan osan viikosta etänä. Työsuhde on vakituinen.

Mi koordinaattorin työssä menestymiseen tarvitaan?

Tässä työssä tarvitset rohkeaa asennetta ja heittäytymiskykyä! Vaikka odotamme sinun pystyvän toimimaan itsenäisesti, olemme kutenkin tiimi ja tuemme toinen toisiamme, sekä juhlimme yhdessä onnistumisia! Toivottavasti olet myös hyvä priorisoimaan työtehtäviäsi, koska ajoittain muuttuvat työtilanteet saattavat muuten täyttää työpöytääsi. Tilanteet voivat muuttua nopeastikin, joten toivomme että osaat organisoida ja hallita muutosta ja loistat erinomaisilla sosiaalisilla taidoillasi.

Hakijalta odotamme:

- Kokemusta ja näyttöä itsenäisestä työskentelystä sekä tiimityöstä

- Myyntiosaamista tai -henkisyyttä

- Sosiaali- ja terveysalan tutkintoa tai muuta soveltuvaa korkeakoulututkintoa esimerkiksi kaupan alalta

- Aikaisempi rekrytointikokemus tai esihenkilökokemus katsotaan eduksi

Työntekijöillemme tarjoamme:

Kattavan kollegiaalisen perehdytyksen ja menestyksekkään tiimin tuen. Meillä on nuorekas ja nauravainen työyhteisö ja tuemme toisiamme yli tiimirajojen. Meillä tulet kehittymään monissa erilaisissa hallinnollisissa työtehtävissä ja isona konsernina pystymme tarjoamaan paljon erilaisia kasvumahdollisuuksia ja urapolkuja Mehiläisen sisällä.

Mehiläinen haluaa pitää huolta henkilöstönsä hyvinvoinnista ja olla yksi Suomen houkuttelevimmasta työnantajista. Yksi osa henkilöstön huomioimista on erilaisten etujen tarjoaminen, jotka koostuvat useasta eri osa-alueista. Mehiläinen tarjoaa henkilöstölleen monipuolisia etuja muun muassa terveyteen, liikuntaan ja hyvinvointiin sekä matkustamiseen liittyen sekä alennuksia yhteistyökumppaneidensa palveluista.

Mikä on Kotipalvelu Mehiläinen?

Kotipalvelu Mehiläinen Oy on osa Mehiläisen konsernia ja toimii useiden kuntien ja yritysten yhteistyökumppanina, tarjoten näille monipuolisesti niin henkilöstö-, perhe- kuin vammaispalveluiden ratkaisuja alati muuttuvalla sosiaali- ja terveyspalveluiden sektorilla.

Liiketoimintamme on vahvassa kasvussa ja toimistoissamme työskentelee jo yli 70 henkilön moniammatillinen tiimi. Kotipalvelu Mehiläisen tarjoamien palveluiden toiminta-ajatuksena on tuottaa laadukkaita asiakaslähtöisiä palveluita asiakkaan yksilöllisyys huomioon ottaen. Asetamme työllemme aina korkeat laatukriteerit ja haluamme seistä tämän lupauksen takana jatkossakin.

Jos kiinnostuit tästä tehtävästä, laita hakemus 30.1.2022 mennessä. Suosittelemme jättämään hakemuksen mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut jo ennen hakuajan päättymistä!

Lisätietoja tehtävästä antaa palvelupäällikkö Niko Saunio, niko.saunio@mehilainen.fi