Nuoret naiset käyttävät mobiilia

Vaikuta. Käytä ääntäsi. Kerro kokemuksistasi.

Mehiläinen haluaa tarjota jokaiselle asiakkaalleen parhaat ja luotettavat terveyspalvelut sekä miellyttävän ja toimivan asiakaskokemuksen kaikissa tilanteissa. Vain asiakkaita ja kokemuksia kuuntelemalla voimme kehittää palveluamme. Tätä varten olemme perustaneet Asiakasraadin, jossa voit aidosti vaikuttaa siihen, millaista palvelua Mehiläinen tarjoaa.

Syksyn 2015 Asiakasraadin tulosten perusteella olemme tehneet mm. seuraavaa:

  • Mehiläisen verkkoajanvaraus ja terveyspalveluhaku uudistuvat keväällä 2016. Raadin kyselyiden perusteella valitsimme verkkoajanvaraukseen asiakkaiden mielestä parhaiten toimivan ajanvarauskalenterin. Terveyspalveluhaun lääkäreitä koskevia tietoja täsmennetään asiakkaiden toiveiden perusteella.
  • Mehiläisen verkkosivujen jatkokehityksessä hyödynnetään asiakasraatilaisten antamia kehitysideoita.
  • Mehiläisen asiakasviestintäkyselyn perustella asiakkaitamme kiinnostavat eniten terveyteen liittyvät asiantuntijasisällöt sekä omaan elämäntilanteeseen ja terveydentilaan perustuvat viestit sopivalla rytmillä kerrottuna. Vuoden 2016 viestintäkalenteri on rakennettu näiden tulosten pohjalta.
  • Mehiläisen mobiilisovellus ja videovastaanotto herättivät raatilaisissa paljon kiinnostusta ja kommentointia. Molempien kehitystyötä on jatkettu raatilaisten näkemysten mukaisesti. Mobiilisovellus mm. näyttää asiakkaan omat tiedot, mahdollistaa vastaanotolle ilmoittautumisen ja antaa näkymän reseptien vanhentumiseen. Etävastaanottojen jatkokehityksessä työstämme joustavampia tapoja olla yhteydessä terveyden asiantuntijoihin ja ensimmäiset kokeilut tehdään jo kevään kuluessa. 
  • Mehiläinen on ollut tammikuusta lähtien läsnä Facebookissa, LinkedInissä ja Twitterissä. Sosiaalisen median sisällöissä nostetaan tänä vuonna esiin raatilaisten eniten toivomia terveys- ja hyvinvointisisältöjä sekä yritystietoa, kuten työpaikkailmoituksia.

Kun saat kutsun Asiakasraatiin, liity mukaan ja vaikuta!

Jaa