Mehiläinen tarjoaa asiakkailleen kattavimmat, nykyaikaisimmat ja tehokkaimmat digitaaliset työvälineet. Ainutlaatuinen kokonaisuus sisältää työkaluja esimiesten, työntekijöiden, henkilöstöhallinnon ja johdon käyttöön.

YritysMehiläinen

YritysMehiläinenYritysMehiläinen on yritysasiakkaillemme suunnattu maksuton verkkopalvelu, joka tuo asiakkaan käyttöön yrityksen tärkeimmät tiedot tiivistetysti ja reaaliaikaisesti. Raportoinnin avulla on mahdollisuus seurata esimerkiksi toteutuneita terveystarkastuksia, toistuvasti tai pitkään sairauden takia poissaolevia työntekijöitä ja toteutuneita kustannuksia toimenpidetasolla.

Lue lisää YritysMehiläisestä >>

Siirry YritysMehiläiseen >>

 

Työkyky- ja Esimieskompassit

TyökykykompassiMehiläinen on kehittänyt yrityksille työkyvyn hallintaan ja tukemiseen TyökykyKompassin ja EsimiesKompassin. Kompassit ovat yhteistyökaluja työntekijöiden, esimiesten, henkilöstöhallinnon, työterveyshuollon, työeläkevakuutusyhtiöiden ja muiden sidosryhmien välillä.

TyökykyKompassi auttaa tunnistamaan ja ehkäisemään työkykyriskejä. Palvelun avulla henkilöstöhallinnon työntekijät voivat helposti tunnistaa, seurata ja toimia työkyvyttömyysriskissä olevien työntekijöiden työhön palauttamiseksi.  Palvelu tarjoaa myös keskustelualustan henkilöstöhallinnon ja työterveyshuollon välille, joka mahdollistaa tehokkaan tiedonjaon.

EsimieskompassiEsimiesKompassi on esimiehen paras ystävä työkykyyn liittyvissä asioissa. Palvelun avulla esimiehet saavat hälytyksiä ja toimintaohjeita esimerkiksi työntekijöidensä toistuviin sairauspoissaoloihin ja kuinka toimia eri tilanteissa. EsimiesKompassi mahdollistaa myös suoran keskusteluyhteyden esimiehen, henkilöstöhallinnon sekä työterveyshuollon välillä.

Lue lisää Työkyky- ja EsimiesKompasseista >>

 

Sähköinen työterveyskysely

Sähköinen työterveyskyselySähköisen työterveyskyselyn avulla terveystarkastuksen ja hoidon tarve kohdennetaan tehokkaasti sitä tarvitseville. Kysely voidaan toteuttaa osana esimerkiksi lakisääteisiä määräaikaistarkastuksia ja työhöntulotarkastuksia tai 1-3 vuoden välein kaikille tai osalle henkilöstöä. Tehokkaalla henkilöstön profiloinnilla hoidon vaikuttavuus paranee ja ennaltaehkäisevään työhön päästään tarttumaan ajoissa. Jokainen kyselyyn vastannut työntekijä saa henkilökohtaisen terveyssuunnitelman.

Lue lisää sähköisestä työterveyskyselystä >>

 

Terveyden ja hyvinvoinnin palvelukauppa

Terveyden ja hyvinvoinnin palvelukauppaMehiläisen terveyden ja hyvinvoinnin palvelukauppa on kaikille yrityksille avoin verkkopalvelu, jonka avulla asiakkaamme löytävät oikeat ja tarpeeseen sopivat palvelut helposti ja tehokkaasti. Oletpa sitten järjestämässä työntekijöillesi virkistyspäivää, kuntotestiä tai vaikkapa ensiapukurssia, palvelukaupasta löydät etsimäsi. Palveluita on saatavissa maan kattavasti useilta palvelutuottajilta Mehiläinen mukaan luettuna.

Tutustu palvelukaupan tarjontaan >>

 

OmaTyöterveys

OmaTyöterveysOmaTyöterveys on puhelimitse tapahtuva neuvonta- ja ohjauspalvelu Mehiläisen työterveysasiakkaille. Koulutetut, asiakkuuksiin perehdytetyt sairaan- ja terveydenhoitajat vastaavat puheluihin maanantaista sunnuntaihin klo 4-22. Heillä on myös pääsy työterveysasiakkaiden potilaskertomustietoihin, joka tukee päätöksentekoa työntekijää ohjattaessa. Palvelun avulla voidaan välttää turhia käyntejä, helpottaa asiointia ja saavuttaa selkeitä kustannussäästöjä.

Lue lisää OmaTyöterveydestä >>

 

Digiklinikka työterveyshuollon osana

OmaMehiläinen-mobiilisovelluksessa toimiva Digiklinikka on etävastaanottopalvelu, joka palvelee mobiilisti ilman ajanvarausta 24/7. Digiklinikalla voit lähettää lääkärille tai hoitajalle kysymyksesi sekä kuvia ja uusia reseptisi missä tahansa oletkin. Saat vastauksen
tunnissa. Palvelusta veloitetaan työterveyslääkärin sairaanhoitohinnaston ja käytetyn ajan mukaan. Yöaikaan Digiklinikalla palvelee hoitaja, jolloin veloitus on 9 €/käynti. Digiklinikan käytöstä aiheutuvat kustannukset laskutetaan yrityksen työterveyslaskulla. Ennaltaehkäisevät ja sairaanhoidon etäpalvelut ovat Kela-korvattavaa toimintaa.
 

Lue lisää Digiklinikasta ja sen hyödyistä työterveyshuollossa >>

 

HeiaHeia-hyvinvointisovellus

OmaTyöterveysHeiaHeia on hyvinvoinnin sovellus, johon käyttäjät voivat kirjata liikuntasuorituksiaan sekä seurata ja kannustaa omaa kaveripiiriään. Mehiläisen ja HeiaHeian yhteistyö mahdollistaa koko henkilöstön kattavien hyvinvointiohjelmien rakentamisen seurantadatan pohjalta. Sähköiset terveys- ja hyvinvointikartoitukset yhdistettynä hyvinvointiteknologiaan tarjoaa ainutlaatuisen tavan kerätä arvokasta tietoa työhyvinvoinnin eri osa-alueista työyhteisöissä. Tästä on konkreettista hyötyä sekä työnantajalle että työntekijöille.

Lue lisää HeiaHeia-hyvinvointisovelluksesta >>

 

OmaMehiläinen

OmaMehiläinen

OmaMehiläinen-palvelu pitää työntekijäsi omat ja hänen perheenjäsentensä terveystiedot tallessa ja helposti saatavilla. Palvelu tarjoaa tietoa mm. käyntihistoriasta, tutkimustuloksista, röngten- ja magneettikuvista, rokotustiedoista, lääkemääräyksista sekä hoitaneiden lääkäreiden ja hoitajien tiedoista kätevästi yhdestä paikasta. 

Palvelu muistuttaa myös terveyteen liittyvistä asioista ja ajanvarauksista ja toimii kanavana omaan työterveystiimiin - ja jopa apteekkiin. Palvelun kautta voit tehdä ajanvarauksia oman hoitotiimin jäsenille, uusia reseptit sekä kysyä vastaanottokäynnin jälkeen mieltä askarruttamaan jääneistä asioista. OmaMehiläinen-puhelinapplikaation kautta työntekijäsi ja hänen perheensä saavat käyttöönsä myös Mehiläisen Asiakasetuohjelman rahanarvoiset edut. OmaMehiläinen on kaikkien Mehiläisen asiakkaiden käytössä veloituksetta.

 

Siirry tästä OmaMehiläisen verkkoversioon >>

Lataa OmaMehiläinen applikaatio puhelimeen tai tabletille >>